به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دیدار بین دو تیم سنگال و مصر در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید، نهایتاً شاگردان کارلوس کی‌روش در ضربات پنالتی کار را به حریف خود واگذار کردند تا دست محمد صلاح و هم‌تیمی‌هایش از کسب جام کوتاه بماند.

 

دیا السید، مربی مصر و دستیار کارلوس کی‌روش درباره ناامیدی محمد صلاح از شکست مصر در فینال گفت: "صلاح یک بازیکن در کلاس جهانی است اما نگرش و رفتار او مثل یک شخص عادی است. وقتی می‌بازید، احساس از دست دادن دارید، و این چیزی است که ما یک‌شنبه احساس کردیم.

 

 

 

 

ما برای پیروزی و کسب موفقیت بسیار مصمم بودیم. صلاح در رقابت‌های بزرگ اروپایی بازی کرده و موفقیت‌های زیادی کسب کرده است اما واقعا او به دنبال این بود که این جام را برای کشور کسب کند. اکنون می‌خواهیم با او به جام جهانی صعود کنیم. صلاح مانند ‌کاپیتان تیم‌های دیگر است و الان واقعا ناامید شده زیرا ‌می‌خواست به هدف خود یعنی قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کند."

 

السید درباره ادامه راه و هدف مصر برای رسیدن به جام جهانی با کارلوس کی‌روش نیز گفت: "کی‌روش تیم را باز خواهد گرداند چراکه ما باید به سطحی که می‌خواهیم برسیم. ما به تیم خود اعتماد و اطمینان زیادی داریم و می‌خواهیم از مرحله بعدی عبور کرده و به جام جهانی صعود کنیم."