به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه فصل جدید لالیگا تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود روبرت لواندوفسکی این فرصت را خواهد داشت که به سرمربی‌اش، ژاوی، ثابت کند حرفهایی که در سال 2021 درباره او زده بود اشتباه بوده است.

سال گذشته توپ طلا به لیونل مسی رسید و این در حالی بود که لواندوفسکی اعتقاد داشت توپ طلا حق مسلم او بوده است. ستاره لهستانی که آن روزها بازیکن بایرن مونیخ بود با اختلاف 33 امتیاز توپ طلا را به مسی واگذار کرد.

ژاوی که این روزها سرمربی ستاره لهستانی است در دسامبر 2021 در صحبت‌هایی که درباره توپ طلا داشت تصمیم گرفت از همبازی سابقش مسی طرفداری کند و گفت:" رسیدن توپ طلا به مسی یعنی عدالت در فوتبال. ممکن است فکر کنیم برخی دیگر هم ممکن است استحقاق این جایزه را داشته باشند ولی مهم این است که وقتی پاکت باز می‌شود و نام مسی خوانده می‌شود همه می‌دانند که عدالت برقرار شده است".

لواندوفسکی زمانی که توپ طلا را به مسی واگذار کرد به صورت علنی از ناراحتی‌اش پرده برداشت. او مسلما در آن روزها از صحبتهای ژاوی هم ناراحت شده است. ستاره لهستانی اما حالا این فرصت را دارد که به ژاوی ثابت کند آن روز درباره او اشتباه می‌کرد.