سوالی که باید از فدراسیون فوتبال پرسید این است؛ آیا خبر اعزام غلامرضا رفیعی به ابوظبی برای دیدار با اینفانتینو صحت دارد؟

شایعه شده مشاور جنجالی فدراسیون فوتبال که ردپای او در تمام تنش ها و چالش های فوتبال دیده می شود، برای دیدار با رییس فیفا عازم ابوظبی خواهد شد.

به گزارش طرفداری، جیانی اینفانتینو رییس فیفا برای تماشای بازی های پایانی جام باشگاه های جهان به امارات می رود و حالا شایعه شده غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال که این روزها حکم همه کاره فدراسیون را پیدا کرده، قصد دارد همزمان با حضور اینفانتینو در ابوظبی، به امارات برود تا در صورت امکان از نزدیک با رییس فیفا حرف بزند.

فدراسیون فوتبال پیش از این تلاش کرد رییس فیفا را به تهران دعوت کند اما شیخ سلمان مانع سفر اینفانتینو به تهران شد.

حالا گفته می شود فدراسیون می خواهد غلامرضا رفیعی را به ملاقات او بفرستد. مشخص نیست رفیعی که نامه نگاری پنهانی اش با فیفا (پنهانی از این حیث که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال باخبر نبودند و مجلس و نهادهای بالادستی هم در جریان قرار نداشتند) دردسرساز شد، این بار به دنبال چه هدفی است و قرار شده چه پیامی برای رییس فیفا ببرد.
کارشناسان حقوقی معتقدند رفیعی با نامه ای که به فیفا زد، فوتبال ایران را در آستانه تعلیق قرار داد و به استقبال این اتفاق رفت ولی گویا شهاب عزیزی خادم همچنان به این مشاور جنجالی که اعضای هیات رییسه به شدت از دخالت هایش شاکی هستند اعتماد دارد.

منتقدین می گویند مشاوری که فایل صوتی اش استقلال کمیته انضباطی را زیرسوال برده، دروغ هایش در برنامه فوتبال برتر درباره واردات مخفیانه توپ در چمدان داوران بین المللی، آبرو برای داوران نگذاشته، قسم جلاله دروغش درباره نامه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و ادعای کذب الزام سیستم کمک داور ویدیویی برای میزبانی، آبروی فدراسیون را به خطر انداخته، ادعای بی فایده اش درباره تبریک فیفا نمایندگان مجلس را به فدراسیون فوتبال بدبین کرده و دخالت های بی پایانش شکایت هیات رییسه را به دنبال داشته، این بار قرار است در ابوظبی چه هزینه تازه ای روی دست فوتبال ابران بگذارد؟

البته فدراسیون فوتبال هنوز شایعه سفر غلامرضا رفیعی به ابوظبی را تایید نکرده و برای پی بردن به واقعیت فعلا باید منتظر واکنش رسمی فدراسیون فوتبال باشیم. اما عقل و منطق حکم می کند اجازه چنین سفری به غلامرضا رفیعی داده نشود.