باشگاه مس رفسنجان به صورت رسمی از داور بازی این تیم مقابل نساجی شکایت کرد.

باشگاه مس رفسنجان بلافاصله پس از پایان بازی این تیم مقابل نساجی در هفته اول لیگ برتر بیست و دوم، از داور این دیدار شکایت کرد.
به گزارش طرفداری، در هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و دوم تیم های نساجی قائمشهر و مس رفسنجان به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. در پایان این بازی که با نتیجه مساوی یک - یک به اتمام رسید، باشگاه مس رفسنجان با ارائه مدارک و مستنداتی از حمید حاج ملک، داور بازی شکایت کرد.
محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از سازمان لیگ و کمیته داوران خواست دیگر این داور را برای قضاوت بازی‌های تیمش انتخاب نکنند. همچنین علی علیزاده، معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان با ارائه مستندات و مدارک از این داور به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه مس رفسنجان تصاویر و فیلم هایی را ضمیمه شکایت خود کرده است.

 

 

آنها مدعی هستند داور بازی در شرایطی به نفع نساجی اعلام پنالتی کرد که بازیکن تیم نساجی در موقعیت آفساید قرار داشت و قبل از آن کمک داور باید پرچم می زد. آنها همچنین مدعی هستند حمید حاج ملک از اعلام یک پنالتی صد درصد به سود آنها خودداری کرده و در دو موقعیت مشکوک دیگر نیز می توانسته به نفع مس رفسنجان پنالتی بگیرد.