بر خلاف شایعات، خبری از بنجامین پاوار و لروی سانه در لیست فروش بایرن مونیخ نیست

در حالی که به نظر می‌رسد بایرن مونیخ تا پایان این پنجره نقل و انتقالاتی دیگر خریدی نداشته باشد اما همچنان فعالیت آن‌ها در بازار ادامه دارد و به دنبال فروش برخی از بازیکنان خود هستند.

طرفداری | به گزارش توبی آلتشفل از بیلد، هنوز نام سه بازیکن دیگر در لیست فروش بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال باقی مانده‌ است. باواریایی‌ها به دنبال فروش تانگی نیانزو کواسی، بونا سار و یاشوا زیرکزی هستند. همچنین بایرن قصدی برای فروش بنجامین پاوار و لروی سانه ندارد. تانگی نیانزو به دنبال دریافت زمان بازی بیش‌تری است و اگر در تابستان امسال مونیخ را ترک کند، باواریایی‌ها قصد دارند یک بند بازخرید در قرارداد او بگنجانند. باشگاه‌های زیادی به جذب این مدافع میانی 20 ساله فرانسوی علاقه دارند

  • بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ برای بونا سار مشتری پیدا نکرد

در مورد بونا سار نیز، هیچ پیشنهادی برای او تا به امروز وجود ندارد. حسن صالح حمیدزیچ می‌خواهد این بازیکن سنگالی را هرچه زود‌تر بفروشد اما شرایط او بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. اشتوتگارت نیز به دیگر بازیکن حاضر در لیست فروش بایرن علاقه دارد. با این حال به نقل از فلوریان پلتنبرگ از اسکای، علاوه بر اشتوتگارت، بروسیا مونشن گلادباخ و چندین باشگاه از ایتالیا و انگلیس به جذب یاشوا زیرکزی علاقه‌مند هستند. اما خود بازیکن ترجیح می‌دهد در آلمان باقی بماند. این مهاجم 21 ساله هلندی در هفته‌های آینده تصمیمش را خواهد گرفت.

  • بیش‌تر بخوانید: تمایل یاشوا زیرکزی به جدایی از بایرن مونیخ

نیس در حال بررسی شرایط انتقال قرضی تانگی نیانزو کواسی

تانگی نیانزو کواسی در سال 2020 در یک انتقال آزاد از پاری سن ژرمن به بایرن مونیخ پیوست. اما او در این مدت نتوانست زمان بازی مورد نظر خود را بدست بیاورد و اکنون نیز در لیست فروش باواریایی‌ها قرار دارد.

  • بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ به دنبال فروش یکی از مدافعان میانی خود

به گزارش (GFFN)، نیس در حال بررسی شرایط انتقال قرضی تانگی نیانزو کواسی از بایرن مونیخ است. با این حال در مورد جذب این بازیکن، شک و تردید‌های در درون این باشگاه وجود دارد. در نیس برخی معقتدند که برای تقویت ترکیب خود نیاز به جذب مدافعان باتجربه‌تری دارند. همچنین نگرانی‌هایی در مورد شرایط جسمانی کواسی نیز وجود دارد.