به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی گاوی با باشگاه بارسلونا در تابستان 2023 به پایان می‌رسید و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند.

این در حالی است که ژاوی قصد دارد تیم جدیدی را حول محور حضور این بازیکن در نوکمپ بسازد اما ممکن است دور نگه داشتن او از باشگاه‌های بزرگ اروپایی کار دشواری باشد.

روزنامه اسپانیایی ال‌ناسیونال مدعی شده که لیورپول آمده است تا قراردادی با دستمزد سالانه سه میلیون پوند به این بازیکن 17 ساله پیشنهاد دهد و این تقریبا دو برابر مبلغی است که بارسا می‌تواند برای خرید این بازیکن پرداخت کند. آنها همچنین قصد دارند هشت میلیون پوند برای امضای قرارداد به این بازیکن پرداخت کنند.

 

 

این خبر در حالی مطرح شده که بارسلونا در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و احتمال این که بتواند با لیورپول رقابت کند بسیار کم است و همین موضوع باعث شده که شایعه عدم تمدید قرارداد گاوی با این باشگاه نیز به گوش برسد.

در این خبر همچنان آمده که گاوی بند فسخی به ارزش 42 میلیون پوند دارد و بارسلونا قصد دارد در صورت امضای قرارداد جدید مبلغ این بند فسخ را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

با توجه به این که تنها 18 ماه از قرارداد گاوی باقی مانده، ممکن است این انتقال در همین تابستان صورت بگیرد چون بارسا به هیچ وجه دوست ندارد که او را در تابستان 2023 و به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

اما مدیران بارسا در نهایت تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت تا گاوی را متقاعد کرده و قرارداد  جدیدی را با او به امضا برسانند.