اولی هونس فاش کرد که زمانی علاقه داشته کریستین استرایش را به بایرن مونیخ بیاورد

بایرن مونیخ در دو بازی مقابل لایپزیش و آینتراخت فرانکفورت با نتایج پرگل 5-3 و 6-1 به پیروزی رسید و تا اینجای فصل نمایش‌های درخشانی را از خود ارائه داده است. اکنون این نمایش‌ها مورد تحسین اسطوره و مدیران پیشین باواریایی‌ها قرار گرفته است.

طرفداری | حال پس از فرانتس بکن باوئر، اولی هونس رئیس پیشین و افتخاری بایرن مونیخ نیز به تمجید از عملکرد بایرن مونیخ پرداخته است. هونس در مصاحبه با اسکای در مورد عملکرد بایرن در دو بازی اخیرش صحبت کرده است. او در این‌باره گفت:

نحوه بازی تیم در این دو بازی، قلبم را به خنده می‌اندازد. این یک سرگرمی خالص بود، واقعا سرگرم کننده بود. بیش‌تر کار‌ها طبق میل یولیان ناگلزمان پیش می‌رود. آن‌ها از بازی خود لذت می‌برند.

  •  بیش‌تر بخوانید: بکن باوئر: خیلی وقت بود این بایرن مونیخ را ندیده بودم

بایرن مونیخ در این فصل به نسبت ترکیب بزرگی دارد. اولی هونس در مورد اینکه یولیان ناگلزمان چگونه بازیکنان را از دقایق بازی که دریافت خواهند کرد، راضی نگه خواهد داشت، گفت:

 این وظیفه اصلی یولیان خواهد بود که این تیم بزرگ را راضی نگه دارد اما این کار آسانی نیست. او از این واقعیت که بایرن هفته‌های انگلیسی (فشرده بودن برنامه بازی‌ها) زیادی در پیش دارد، سود خواهد برد.

سال 2018 پس از جدایی یوپ هاینکس از بایرن مونیخ، اولی هونس با کریستین استرایش سرمربی فرایبورگ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه، گفت و گو‌هایی داشت اما آن‌ها در نهایت نیکو کواچ را به عنوان مربی خود برگزیدند. اولی هونس در مورد علاقه خود برای به خدمت گرفتن کریستین استرایش، گفت:

 او یکی از مربیان مورد علاقه من است. ما به این فکر کردیم که او را به مونیخ بیاوریم. من هم به عنوان یکی از مدیران باشگاه دوست داشتم این ایده را امتحان کنم اما در نهایت جرات انجام اینکار را نداشتیم.