به گزارش ورزش سه، شاهین توکلی مدافع مس رفسنجان درباره تقابل این تیم با نساجی که با تساوی به پایان رسید به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود؛ ما حدود ۷۰ دقیقه سوار بازی بودیم و فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم. در‌ نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به خوبی از موقعیت ها استفاده کنیم و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید ولی شرایط بازی، امیدوارکننده بود.

او درباره اعتراض اعضای تیم مس به داوری این مسابقه توضیح داد: صحنه هایی بود که کارشناسان نظر دادند و تقریبا همه حق را به ما دادند. در صحنه ای که خطای پنالتی گرفته شد، بازیکن حریف در موقعیت آفساید بود و از طرفی اصلا خطای پنالتی هم اتفاق نیفتاد. گلر نساجی یک خطای پنالتی روی من کرد که اعلام نشد و گل سالم ما را هم نگرفتند. با این اتفاقات شرایط برای هر تیمی سخت می‌شود اما با این وجود ما چهار موقعیت خیلی خوب دیگر هم داشتیم که استفاده نکردیم. فوتبال همین است و اگر از موقعیت ها استفاده نکنی به نتیجه لازم نمی‌رسی اما تیم ما فوتبال خوبی ارائه داد و کمترین حق‌مان سه امتیاز بود.

وی در خصوص بازی هفته آینده مس برابر گل گهر عنوان کرد: بازی با گل گهر دربی کرمان محسوب می‌شود و آنها هم مثل مس، باشگاهی حرفه‌ای هستند و بازیکنانی در اختیار دارند که چند سال کنار هم بازی کرده‌اند. این بازی برای ما بسیار مهم است و با وجود اینکه گل گهر تیمی بسیار قدرتمند و یکی از بهترین های این فصل است، فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم؛ امیدوارم این اتفاق رخ بدهد که تیم از لحاظ شخصیتی به جایگاه خودش برسد و شرایط خوب خود را پیدا کند.

مدافع مس رفسنجان که در دوره از فصل نقل و انتقالات شایعاتی پیرامون جدایی اش وجود داشت در این باره گفت: پیشنهاداتی داشتم و در دوره ای آن پیشنهادات را بررسی می‌کردیم اما تصمیم خودم این بود که یک سال دیگر در مس بمانم و با آقای ربیعی کار کنم چون به درک و شناخت خوبی از هم رسیده بودیم و سال خوبی را هم پشت سر گذاشته بودم. از طرفی مس هم یک باشگاه حرفه‌ای است که شما در آن آرامش دارید.

او سپس درباره تمرینات پیش‌فصل و سطح آمادگی مسی ها گفت: احساس می‌کنم بدن من و بچه ها به سطح خوبی از آمادگی رسیده و با برنامه ای که دکتر بدنساز تیم، آقای جودکی و آقای ربیعی چیده بودند بدن هایمان دچار افت نشده که هفته های اول را از دست بدهیم.

توکلی درباره امکاناتی که این تیم در اختیار دارد و همچنین استادیوم اختصاصی مس گفت: با وجود سیلی که در رفسنجان آمد و مردم واقعا اذیت شدند اما استادیوم شرایط خوب خودش را حفظ کرده و این هفته اولی بازی‌مان را در زمین خودمان انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم رفسنجان یکی از بهترین چمن های ایران را دارد و امیدوارم که این امکانات و حرفه‌ای بودن ادامه‌دار باشد.

وی در پایان در پاسخ به اینکه مس در فصل جاری به دنبال چه رتبه ای خواهد بود عنوان کرد: ما هدف پایینی نداریم و به بالاترین و بهترین اتفاقی که می‌تواند برای یک تیم رخ بدهد، فکر می‌کنیم. توقع بالایی از خودمان داریم و می‌خواهیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و مسلما هدف‌مان بالاترین جایگاه است و تمام تلاش‌مان را برای این موضوع می‌کنیم.