به گزارش "ورزش سه" مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در نخستین بازی خانگی لیورپول در فصل جدید، تجربه ویران‌کننده‌ای را پشت سر گذاشت و به خاطر ضربه‌ای که با سر به یواخیم اندرسون زد، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی خارج شد تا شروعش در آنفیلد از آنچه تصور می‌کرد بسیار متفاوت باشد.
نونیز که در طول بازی هم دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد و چند باری هم با لو دادن توپ روی اعصاب تماشاگران رفته بود، در طول بازی از سوی اندرسون بارها تحت فشار قرار گرفت و در تمام چالش‌هایی که برای تصاحب توپ با یکدیگر داشتند، از سوی این بازیکن با ضربه زدن یا به صورت لفظی تحریک می‌شد.

مجموع این اتفاقات در نهایت این بازیکن را به حد عجیبی از عصبانیت رساند تا آنجا که در نهایت با یک ضربه سر به صورت اندرسون، بلافاصله بعد از نقش بر زمین شدن او، از سوی داور مسابقه با کارت قرمز مواجه شد تا در میان نگاه سنگین هواداران و هم‌تیمی‌ها در حالی که از شاگردان پاتریک ویرا عقب بودند، راه رختکن را در پیش بگیرد.

سرمربی، بازیکنان و ستاره سابق لیورپول در گفتگوهای خود هرکدام موضعی جداگانه در خصوص حرکت نونیز اتخاذ کردند و سعی کردند به نوعی به او روحیه بدهند. در این بین، کاربرانی هم بودند که با شوخی‌های همیشگی به استقبال این اتفاق رفتند که در ادامه بعضی از این توییت‌ها و واکنش‌ها را پیش رو دارید؛

ویرجیل فن‌دایک معتقد است داروین نونیز مرد باحالی است که باید از این کارت قرمز درس بگیرد و مطمئن شود که دیگر از این کارها نخواهد کرد!
جیمز میلنر، کاپیتان دوم لیورپول می‌گوید ماجرا را ندیده اما نونیز از این اتفاق ناامید بود. این به ما بستگی دارد که چگونه دور او جمع شویم.
کاربر دیگری با انتشار ویدیویی 90 ثانیه‌ای از رفتار اندرسون با نونیز در طول بازی، ابراز نگرانی کرده و گفته اگر او با این کارها برای زدن آن ضربه سر تحریک می‌شود، ممکن است این بازیکن در بازی‌های بعدی توسط مدافعین میانی دیگر برای تکرار اشتباهش تحریک شود.
جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول که به عنوان مفسر در اسکای اسپورت حاضر بود، با بیان تجربیات مشابه خودش گفت قطعا نونیز بعد از این اخراج به شکلی ویران‌کننده در رختکن خواهد نشست.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در خصوص این که چگونه نونیز را بعد از این اتفاق مدیریت خواهد کرد، گفت:" قرار نیست او را تنبیه کنم، فقط سعی می‌کنم در صحبت با او از کلماتی استفاده کنم که قوی‌تر شود."

 

صفحه مچ‌دی‌365 هم با تمسخر عملکرد نونیز در نخستین بازی این بازیکن در ورزشگاه آنفیلد، او را شایسته عنوان مرد هفته دانست!
صفحه رسمی سایت گل با انتشار تصویری از هری مگوایر، به خوشحالی این بازیکن از غیبت نونیز در بازی هفته بعد منچستر - لیورپول کنایه زده.
صفحه دیگری با مقایسه ضربه سر نونیز به اندرسون با حرکت مشابه زیدان در برابر ماتراتزی در فینال جام جهانی مدعی شده نونیز یاد اسطوره فرانسوی دنیای فوتبال را زنده کرده است!
کاربری هم با نمایش تصویری از مورینیو نوشته: "داروین نونیز در حال آزمایش هری مگوایر بودن!"
یواخیم اندرسون، مدافع کریستال پالاس که در طول بازی نونیز را یک لحظه هم به حال خودش نگذاشته بود، در مورد این درگیری گفت:"در کل بازی من واقعاً نزدیک او جایگیری کردم، او را خیلی اذیت کردم و مقابل او خوب بازی کردم. فکر می کنم به همین دلیل از من عصبانی بود!"