به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو گلزن 37 ساله منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار گرفته و هنوز مشخص نیست او در فصل جاری در چه تیمی بازی خواهد کرد. خود این بازیکن علاقه زیادی به جدایی دارد و تصور می کند شرایط در این فصل نیز در اولدترافورد تغییر چندانی نخواهد کرد. اما مدیران باشگاه به هیچ عنوان قصد ندارد اجازه جدایی این ستاره پرافتخار را صادر کنند و به همین دلیل طرفین در هفته های اخیر هنوز به نتیجه مشترکی نرسیده اند.

از سوی دیگر هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای خرید رونالدو اقدام نکرده و بسیاری از گزینه های موجود، شانس توافق با این بازیکن را رد کرده اند. در 24 ساعت اخیر شایعاتی در مورد احتمال تلاش دورتموند برای جذب کریستیانو رونالدو و انتقال این ستاره پرتغالی به بوندسلیگا شنیده شده است. آنها این فصل در لیگ قهرمانان بازی می کنند و رونالدو خواهان حضور در چنین تیمی است، اما هانس یواخیم واتسکه مدعی شد مذاکره ای در کار نبوده و این شایعات حقیقت ندارد.

هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند درباره شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه: "من عاشق این بازیکن هستم، مطمئنا این ایده جذابی است که کریستیانو را در سیگنال ایدونا پارک ببینم. اما تا امروز هیچ تماسی بین طرفین وجود نداشته است."