به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش مشخص شده بود که باشگاه بایرن مونیخ قصد ندارد دستمزد درخواستی نیکلاس زوله را پرداخت کند و به همین‌خاطر مذاکرات تمدید قرارداد باواریایی‌ها با این بازیکن به بن‌بست خورد. نهایتاً روز گذشته به شایعات درباره این مدافع آلمانی پایان داده شد و باشگاه دورتموند به شکل رسمی اعلام کرد که زوله در پایان فصل به شکل آزاد به این تیم ملحق خواهد شد.

 

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، که پیش از این با نیکلاس زوله در بایرن مونیخ همکاری کرده بود نسبت به این انتقال بسیار خوش‌بین است. او گفت: "من برای بوندس‌لیگا و البته به خصوص برای نیکلاس بسیار خوشحالم. کیفیتی که او دارد برای لیگ بسیار خوب است."

 

 

 

 

فلیک هم‌چنین معتقد است که این انتقال به افزایش جذابیت رقابت‌های بوندس‌لیگا کمک خواهد کرد. سرمربی تیم ملی آلمان در این‌باره گفت: "این انتقال هم‌چنین نشانه خوبی برای تیم ملی با توجه به جام جهانی پیش رو در قطر است، زیرا نیکلاس در آلمان می‌ماند و می‌تواند در این‌جا کلاس خود را به‌نمایش بگذارد. بروسیا دورتموند تلاش زیادی برای او کرد.  انتقال او برای بوندس‌لیگا هم خوب خواهد بود، زیرا او دوباره به رقابت در لیگ دامن می‌زند."