سرمربی آلمانی شیاطین سرخ از دو نیمه کاملا متفاوت برای تیمش صحبت می‌کند. 

رالف رانگنیک پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد در خانه برنلی، هر چقدر از عملکرد نیمه اول تیمش رضایت داشت، از عملکرد نیمه دوم آن‌ها ناراضی به نظر می‌رسید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، منچستریونایتد با گل دقیقه ۱۸ پل پوگبا از حریف خود پیش افتاد ولی به محض شروع نیمه دوم گل تساوی بخش را دریافت کرد و در ادامه نتوانست راهی به دروازه حریف پیدا کند تا ۲ امتیاز دیگر را هم از دست بدهد. سرمربی موقت شیاطین سرخ در مصاحبه با خبرنگاران گفته است:

ما سه گل زدیم! این با بازی جمعه فرق داشت. گل دومی که مردود اعلام شد، کمک داور به نشانه خطا پرچم زد ولی این کار را ۱۰ ثانیه پس از آن صحنه انجام داد. باید بگویم تصمیم بسیار سختگیرانه‌ای بود. بار دیگر ما عملکردی عالی در نیمه اول داشتیم. در آن نیمه فوق العاده بودیم و نمی‌شد از آن بهتر کار کرد. ما کنترل کار را در دست داشتیم و سوار بر بازی بودیم. سه گل هم زدیم که دو مورد مردود اعلام شد.

در نیمه دوم به اندازه کافی جدیت نداشتیم. مشخص بود که حریف با جدیت بالایی سراغ نیمه دوم می آید. در صحنه‌ای که به حریف اجازه گلزنی دادیم، اصلا دفاع نکردیم. این یک شب دلسرد کننده برای ماست چون باید به راحتی برنده این بازی می‌شدیم.

ما در نیمه اول سه گل زدیم، پس من نمی‌توانم تیم را به خاطر تمام کنندگی‌اش در نیمه اول مورد انتقاد قرار بدهم. در نهایت شانس هم کمی دخیل بود. یک امتیاز برای چنین عملکردی کافی نیست.