بایرن مونیخ برای تقویت خط دفاعی خود تاکنون هزینه بسیار زیادی کرده است و لوکاس هرناندز اعتقاد دارد باید اعتمادی که به آن‌ها شده است را جبران کنند

لوکاس هرناندز مصاحبه‌ای مفصل در مورد شرایط خودش و بایرن مونیخ در این فصل انجام داده است.

طرفداری | لوکاس هرناندز نیز که اکنون تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب بایرن مونیخ شده، عملکرد خوبی را از خود در روز‌های اخیر به نمایش گذاشته است. هرناندز در مصاحبه با بیلد در مورد شرایط خود و بایرن مونیخ در شروع فصل، گفت:

خیلی خوب فصل را شروع کردم. تیم ما بسیار با ثبات است و تا جایی که امکان دارد، سعی می‌کنیم کم‌تر گل بخوریم. اگر بتوانیم رکورد 17 گل خورده در فصل 16-2015 را بشکنیم، فوق العاده خواهد بود. اما این مهم‌ترین چیز نیست. کسب عناوین نیز اهمیت دارد.

بایرن مونیخ برای جذب لوکاس هرناندز، دایو اوپامکانو و ماتیاس دلیخت مبلغی در حدود 190 میلیون یورو هزینه کرده است. هرناندز در مورد سرمایه گذاری قابل توجهی که روی خودش به همراه اوپامکانو و دلیخت کرده است، گفت:

 این به ما بستگی دارد که اعتماد سران باشگاه به خودمان را با عملکرد‌‌مان جبران کنیم. تیم‌های زیادی در اروپا وجود ندارد که بازیکنانی به خوبی ما داشته باشند.  تا جایی که به من مربوط است، می‌خواهم هر آنچه که بایرن مونیخ تاکنون به من داده را در زمین پس بدهم و من از ابتدا اینکار را از همان ابتدا انجام داده‌ام. از حضور در اینجا و اینجا هواداران از من رضایت دارند، خوشحال هستم.

دایو اوپامکانو و لوکاس هرناندز از فصل تاکنون زوج اصلی خط دفاعی بایرن مونیخ بودند. هرناندز در مورد هماهنگی بیش‌تر با اپامکانو نسبت به فصل گذشته، گفت:

 اینکه از همان ابتدا در زمین با یکدیگر هماهنگ شوید، کار آسانی نیست. اما فصل گذشته نیز در کنار هم، بازی‌های خوبی را انجام دادیم. من و دایو هماهنگی بیش‌تری با یکدیگر داریم و شناخت بهتری نسبت به هم در این فصل پیدا کرده‌ایم.

 هرناندز در مورد ایفای نقش رهبری در زمین، گفت:

 دوست دارم این مسئولیت را به عهده بگیرم اما انجام دادن اینکار از همان روز‌های اول در باشگاهی به بزرگی بایرن مونیخ، چندان آسان نیست. من در اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و اعتماد به نفسم بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و سعی می‌کنم به هم تیمی‌هایم در زمین کمک کنم.

 هرناندز در مورد رقابت با ماتیاس دلیخت، گفت:

 خیلی خوب است که ماتیاس را در کنار خود داریم. فکر می‌کنم رقابت شدیدی در تمامی پست‌ها داریم و این برای تیم خوب است. این یعنی ما هرگز نمی‌توانیم استراحت کنیم و در غیر این صورت نیمکت نشین خواهید شد. برای همین ما باید تمام توان خود را در تمرینات به کار بگیریم.

 هرناندز در مورد دلیخت گفت:

ممکن است دلیخت جوان باشد اما نسبت به نسش، بسیار بالغ است. او به خوبی می‌داند که نقشی را باید ایفا کند. انتقال او از آژاکس به یوونتوس گام بسیار بزرگی برایش بود و به خوبی با آن کنار آمد. فکر می‌کنم پس از پیوستن به ما نیز، اوضاع همین‌گونه باشد. برای بازیکن بزرگی مثل او، مشکل خاصی در این مورد وجود نخواهد داشت.

 هرناندز در فصل اول حضورش در بایرن مونیخ به دلیل نتوانست در بازی‌های زیادی برای این تیم انجام دهد. گویا هرناندز با اینکه در آن فصل همراه با بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد اما به دلیل آنکه نقش زیادی در این موفقیت ایفا نکرد، چندان راحت نیست. هرناندز در مورد شرایطش در آن روز‌ها گفت:

 شرایط سختی بود. وقتی مصدوم می‌شوی باید از تیم جدا شوی تا به صورت انفرادی تمرین کنی. اینکار آسانی نیست. اما من در پس ذهن خودم همیشه خوشبین بودم و می‌دانستم که قوی‌تر از قبل بر می‌گردم.

 هرناندز در ادامه افزود:

 می‌خواهم در این فصل همه چیز از جمله لیگ قهرمانان اروپا را ببریم. من دوست دارم یکی از بازیکنان همیشگی ترکیب تیم باشم. خوشحالم در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شدم اما من در فینال بازی نکردم و این یک ناراحتی کوچک برای من است. به همین دلیل نه تنها می‌خواهم دوباره به فینال برسیم بلکه می‌خواهم پیروز نیز شوم.

لوکاس هرناندز تا سال 2024 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او در مورد آینده خود گفت:

 من اینجا بسیار خوشحالم و هنوز دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده است. موقعی که زمانش فرا برسد با خانواده و ایجنتم در این‌باره صحبت خواهد کرد. اما همانطور که همیشه می‌گویم، در اینجا بسیار خوشحالم پس چرا برای مدت بیش‌تری نمانم؟

جمال موسیالا در این روز‌ها، نمایش‌های درخشانی را از خود ارائه می‌دهد و در این مدت مورد تمجید بسیاری نیز قرار گرفته است. هرناندز نیز در مورد او گفت:

 در واقع دفاع کردن مقابل او، کار دشواری است. او بسیار لاغر و چابک است و حرکات سریع خود را به راحتی انجام می‌دهد. او بسیار جوان است اما در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی دارد. جمال کیفیت خود را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او برای ما شادی و لحظات عالی را به همراه می‌آورد.

 هرناندز در مورد اینکه مسئولیت هماهنگی قرار‌های بیرون از زمین تیم را بر عهده دارد، گفت:

 بله درست است. اینکار را دوست دارم و فکر می‌کنم برای روحیه تیمی نیز مهم باشد. برای اینکه یکدیگر را بیش‌تر می‌توانیم در زمین درک کنم تا عملکرد بهتری را از خود ارائه دهیم باید در خارج زمین نیز همدیگر را درک کنیم.

برادر لوکاس یعنی تئو هرناندز نیز در میلان روز‌های خوبی را سپری می‌کند و اکنون تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیم استفانو پیولی شده است. لوکاس در مورد تفاوت سبک بازی‌اش با برادرش گفت:

 برادرم تئو، سبک بازی متفاوتی از من دارد. او ذهنیت هجومی دارد و می‌خواهد توپ را در اختیار داشته باشد. او همچنین بازیکن سریعی است اما من بیش‌تر ذهنیت تدافعی دارم. وقتی با هم در تیم ملی بازی می‌کنیم به خوبی همدیگر را تکمیل می‌کنیم.

 بایرن مونیخ امروز در وونویا اشتادیون باید به مصاف بوخوم برود. آخرین بازی این دو تیم با شکست سنگین 4-2 مقابل باواریایی‌ها همراه بود. هرناندز در مورد این بازی گفت:

 نتیجه فصل گذشته‌مان مقابل بوخوم، فاجعه آمیز بود. ما اکنون می‌دانیم بازی در بوخوم چقدر دشوار است برای همین باید از همان دقیقه تمرکز کامل داشته باشیم و مطمئن شویم سه امتیاز را با خود به مونیخ می‌بریم.