قابل پیش بینی است ترکیب و شیوه بازی تیم استقلال در بازی با مس کرمان نسبت به بازی با ملوان تغییرکند؛ به این خاطر که ساپینتو بعد از تغییر در ترکیب استقلال و هم چنین تغییر شیوه بازی موجب برتری آبی ها شد و استقلال بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی ۳-۱ عوض کرد.

در چنین شرایطی استقلال در بازی با مس کرمان با همان شیوه ای به میدان  خواهد آمد که در نیمه دوم بازی با ملوان به میدان آمده بود. یعنی سیستم ۴.۳.۳.

در خط حمله حضور سجاد شهباز زاده حتمی است و پیش بینی می شود محمد محبی هم یکی از وینگر های ساپینتو در بازی با مس کرمان باشد. در چنین شرایطی یامگا و مهدی قایدی دو گزینه آبی ها برای بازی در پست وینگر مخالف خواهند بود. یامگادر بازی قبلی پاس گل داد و مهدی قایدی یک گل زد و یک گل ساخت. در چنین شرایطی ساپینتو باید تصمیم بگیرد از بین یامگا و مهدی قایدی یکی بازی کند که به نظر می رسد انتخاب او مهدی قایدی باشد؛ چون این بازیکن برای بازگشت به اردوی تیم ملی نیاز به ادامه درخشش در ترکیب تیمش دارد.

از سویی باید گفت مهدی قایدی در بازی با ملوان ستاره آبی ها بود و کمترین حق او حضور در ترکیب ثابت تیم برای بازی با ملوان است.