به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته توانست در اولدترافورد، لیورپول را با نتیجه 2-1 شکست دهد. پس از سه شکست متوالی برابر قرمزها در اولدترافورد، یونایتد به این پیروزی نیاز داشت و توانست حریف سنتی خود را وارد بحران کند. در این بازی کریستیانو رونالدو کار را از روی نیمکت شروع کرد ولی در دقایق پایانی وارد زمین شد. قبل از شروع بازی، او درحالی‌که در زمین چمن اولدترافورد مشغول گرم کردن بود، به سمت مجریان و کارشناسان برنامه تلویزیونی فوتبال دیلی رفت تا یکی از صحنه‌های جالب پیش از مسابقه رقم بخورد.

رونالدو پا به توپ به گوشه‌ای از زمین رفت که گری نویل، روی کین و جیمی کاراگر به عنوان کارشناسان برنامه در مقابل دوربین ایستاده بودند و با بینندگان صحبت می‌کردند. ستاره پرتغالی توپ را رها کرد و شروع به احوالپرسی با دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی کرد. کریستیانو با گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، گرم گرفت و با آنها دست داد و روی کین را در آغوش گرفت. نکته‌ جالب توجه اما بی‌اعتنایی رونالدو به جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول بود.

کاراگر یکی از منتقدان بزرگ رونالدو است و بارها گفته است که بازگشت رونالدو به یونایتد درست نبود و او دیگر ستاره درخشان سال های گذشته نیست. رونالدو هم به این شکل از کاراگر انتقام گرفت. ویدیوی این اتفاق بازتابی جهانی داشت و کاپیتان سابق لیورپول ساعتی پیش با انتشار یک توییت، پاسخ رونالدو را داد.

کاراگر در صفحه توییتر خود نوشت:« من از ابتدا در مورد رونالدو درست حرف زده بودم ولی بی اعتنایی دیدم. کمی بعد با بی اعتنایی اریک تن هاخ به رونالدو نیز درستی حرف من ثابت شد. شاید حالا اسطوره های یونایتد(روانی ها!) با من موافق باشند.»

احتمالا منظور کاراگر از اسطوره روانی یونایتد، روی کین بوده است. این دو چندی پیش در یک برنامه زنده تلوزیونی مورد رونالدو بحث شدیدی داشتند.