فصل جدید لیگ برتر درحالی آغاز شده که به دلیل نزدیک شدن به جام جهانی خیلی از لژیونرهای فوتبال ایران تصمیم به بازگشت گرفتند تا با درخشش در لیگ برتر مسافر قطر شوند. یکی از آن ها علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی است که در تابستان امسال به پرسپولیس بازگشت.

بیرانوند در دو بازی اول تیمش مقابل ذوب آهن و فولاد نمایش خوبی داشت و موفق شد در هر دو بازی کلین شیت کند. نکته جالب در خصوص بیرانوند این است که او از  ۱۰ فصل اخیر، در ۳ فصل بیشترین تعداد کلین شیت را داشته و به عنوان بهترین گلر فصل انتخاب شد.

این در حالی است که مهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال و سیدحسین حسینی کاپیتان این فصل آبی ها هر کدام در یک فصل موفق شدند بیشترین کلین شیت را داشته باشند و از این لحاظ پایین تر از بیرانوند قرار دارند. حال باید دید رقابت این فصل بیرانوند و حسینی که هر دو ملی پوش هستند، چطور پیش خواهد رفت و کدامشان می توانند آمار بیشترین کلین شیت و  عنوان بهترین گلر فصل را مال خود کنند.

گفتنی است این دو گلر البته رقبای دیگری مثل نیازمند، مظاهری، کنت، فرزوان، اخباری و ... هم دارند که مشخص می کند کار بیرانوند و حسینی برای کسب این عنوان اصلا راحت نیست.