به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز در دو سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب چلسی داشته و به یکی از مهمترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. این ستاره جوان و آلمانی تک گل پیروزی بخش چلسی در فینال لیگ قهرمانان سال گذشته برابر منچسترسیتی را به ثمر رساند تا نام خود را در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند. اما در فصل تابستان شایعاتی در مورد احتمال جدایی کای هاورتز از چلسی و بازگشت او به بوندس‌لیگا شنیده شد که توسط خود این بازیکن تکذیب شده است.

هاورتز پیش از جدایی از لورکوزن و انتقال به چلسی مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشت و حسن صالح حمیدزیچ در تابستان امسال نیز شرایط جذب او را جویا شده بود. حتی برخی اخبار حاکی از احتمال معاوضه او با روبرت لواندوفسکی و حضورش در آلیانس آره نا برای فصل بعد بود. اما کای هاورتز در مصاحبه‌ای مدعی شد هیچ مذاکره‌ای در این رابطه وجود نداشته و این اخبار تنها در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

کای هاورتز گفت: "من در مورد شایعات انتقالم به بایرن مونیخ در فصل تابستان امسال و معاوضه با روبرت لواندوفسکی در شبکه‌های اجتماعی خبرهایی خواندم (می‌خندد). در حال حاضر نمی‌توانم چیزی در مورد این شایعه بگویم، زیرا در حقیقت اصلا موضوع خاصی وجود نداشت و هیچ صحبتی بین ما برای انتقالم به بایرن مونیخ صورت نگرفت."