وینگر اسپانیایی بر این باور است که با تجربه و پختگی بیشتری به نیوکمپ برگشته است. 

آداما ترائوره مقابل اتلتیکو مادرید پس از سال ها دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.

طرفداری | آداما ترائوره یکی از چهار مهره جذب شده توسط بارسلونا در زمستان 2022 بود. وینگر اسپانیایی که با قراردادی قرضی همراه با بند خرید به بارسلونا بازگشته است، روز یکشنبه نخستین بار پس از چند سال با پیراهن بارسلونا به میدان رفت و یکی از پاس گل های بارسا در جریان پیروزی 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید را ارسال کرد. ترائوره در مصاحبه جدید خود از حال و هوای این روزهای بارسلونا می گوید.

از بازگشت به باشگاهی که همیشه خانه من بوده است، خوشحالم. من در همین شهر متولد شده ام و همیشه عاشق بارسلونا بوده ام. همیشه می دانستم که در نهایت به بارسلونا برمی گردم اما مسیرها گاهی از یکدیگر جدا می شود. مهم ترین چیز است که هدف من از همان ابتدا مشخص بود و حالا اینجا هستم؛ همان جایی که همیشه می خواستم در آن حضور داشته باشم. 

همه چیز در تیم به تدریج بهتر می شود و من هم می خواهم در این مسیر مشارکت داشته باشم. در ترکیب تیممان بازیکنان باتجربه تری نسبت به من هم وجود دارند و امیدوارم بتوانم توصیه های مفیدی نیز به بازیکنان جوان برسانم. خود من در لاماسیا فوتبال را آموختم، من همانجا غذا می خوردم و بخش زیادی از روزم را آنجا سپری می کردم، حتی بعد از تمرین. به همین دلیل است که حالا اینجا حضور دارم. اکنون نسبت به قبل بالغ تر شده ام و تجربه بازی در فوتبال انگلیس را دارم. همه اینها هم در حالی است که آن آموخته هایم از لاماسیا را نیز حفظ کرده ام. 

اولین بازی ام با پیراهن بارسلونا؟ روز بسیار شادی بود؛ هم برای من و هم برای خانواده و دوستانم. تجربه خارق العاده ای بود، سرمربی تیم، تاتا مارتینو به من گفت که خونسرد باشم. یادم می آید که با نیمار تعویض شدم، بازیکنی که همیشه تحسینش کرده ام.