ساری معتقد است فرمت کوپا ایتالیا، فرصت رقابت برابر را به همه تیم ها نمی دهد.

دیدار میلان و لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا 2021/22 با برتری 4-0 روسونری به پایان رسید.

مائوریتزیو ساری پس از این بازی در مصاحبه با اسپورت مدیاست گفت:

کاملا خنثی بودیم؛ امیدوارم مشکل تیم، خستگی باشد و نه ذهنی. اخیرا به ثبات خوبی رسیده بودیم اما بازهم همان مشکلات معمول را داشتیم. انتظار بازی دشواری را داشتم اما انتظار هم داشتم که عملکرد متفاوتی ارائه کنیم. اخیرا از نظر ذهنی و جسمی بسیار خوب ظاهر شدیم اما نمایش امشب واقعاً من را گیج می کند. امیدوارم فقط یک ضربه سیلی باشد و بتوانیم به مسیر درست برگردیم.

نباید لاتزیو را با ناپولی من مقایسه کنید. هر تیمی ویژگی های خود را دارد. شما نمی توانید بازیکنان را شبیه سازی کنید یا آنها را به یک شکل تمرین دهید. ناپولی در پاس های خود کیفیت بیشتری داشت، بنابراین بدون شک این تیم لاتزیو ویژگی های متفاوتی دارد.

مصدومیت ایموبیله؟ ضربه ای به مچ پای او وارد شد. فردا وضعیت این بازیکن مشخص می شود.

من فرمت و شکل برگزاری کوپا ایتالیا را دوست ندارم و این موضوع ربطی به بازی امشب ندارد. انگلیس محبوب ترین فرمت از رقابت های حذفی را در سطح جهان دارد. همه تیم ها از ابتدا به شکل یکسان وارد مسابقات می شوند؛ پس از اتمام هر مرحله، قرعه کشی مرحله بعدی به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود؛ تیم ها بدون مزیت و به شکل تصادفی قرعه کشی می شوند؛ تیمی که ابتدا از گلدان درمی آید، میزبان است و تیم دوم میهمان. همه چیز به صورت تصادفی و عادلانه است.

در عوض کوپا ایتالیا به شکلی است تا باشگاه‌ های خاص و دارای اهمیت بیشتر از نظر پخش تلویزیونی و تبلیغات، مشارکت بیشتری داشته باشند و همه چیز به نفع آنها است. از نظر من به همین دلیل است که این رقابت ها ضد ورزش است. از فرمت کوپا ایتالیا خوشم نمی آید.

  • همچنین بخوانید: ساری: کوپا ایتالیا یکی از غیرورزشی ترین رقابت ها در سطح جهان است