به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل که روز یکشنبه در هفته چهارم لیگ برتر به خانه ولورهمپتون می‌رود امیدوار است بتواند خرید جدید خود الکساندر ایساک را در این بازی به میدان بفرستد. ستاره سوئدی دیروز تست‌های پزشکی نیوکسل را با موفقیت پشت سر گذاشت و باشگاه انگلیسی امروز انتقال او را رسما اعلام کرد.

بر اساس اعلام رسمی باشگاه نیوکسل، الکساندر ایساک با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به‌علاوه 5 میلیون یورو در قالب بندهای متغیر از رئال سوسیداد خریده شده است. او به این ترتیب رکورد گران‌ترین خریدهای تاریخ نیوکسل را شکست و نامش به عنوان گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه انگلیسی ثبت شد.

ایساک دیروز به همراه مدیر برنامه‌هایش با جت شخصی‌ای که مدیران نیوکسل در اختیارش گذاشته بودند به این شهر سفر  و بلافاصله در تستهای پزشکی باشگاه شرکت کرد.

الکساندر ایساک 22ساله پنج سال پیش توسط بوروسیا دورتموند کشف شد و از کشورش سوئد به آلمان رفت تا پیراهن این باشگاه آلمانی را به تن کند. او در دورتموند نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشد و راهی اسپانیا شد تا به رئال سوسیداد بپیوندد. او در این تیم اسپانیایی درخشید و فصل گذشته برای سوسیداد 17 گل به ثمر رساند تا به جمع شش گلزن برتر لالیگا وارد شود.

با توجه به تبدیل شدن ایساک به گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه نیوکسل به نظر می‌رسد مالکان عربستانی این باشگاه کم کم از احتیاط در هزینه کردن دست برداشته‌اند و این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد خریدهای گران‌قیمت‌تری از طرف این باشگاه باشیم.