منچستریونایتد در گذشته از دیر اقدام کردن برای انتخاب یک سرمربی درست ضرر دیده است و نمی‌خواهد این بار هم مرتکب اشتباه مشابهی شود. 

عده فزاینده‌ای از بازیکنان منچستریونایتد خواستار انتصاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی آینده این تیم هستند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، شیاطین سرخ پس از قطع همکاری با اوله گونار سولسشر به دنبال جانشینی دائمی برای او هستند و به نظر می‌رسد سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از حمایت رختکن این تیم برخوردار است. منابع فرانسوی انتظار دارند پوچتینو در پایان فصل از PSG‌ جدا شود و چه بسا اگر این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید ناکام بماند، این اتفاق زودتر بیافتد. 

رالف رانگنیک تا پایان فصل در اولدترافورد روی نیمکت می‌نشیند و انتظار می‌رود پس از آن، فرد دیگری روی کار بیاید. البته اگر پوچتینو زودتر شغلش را از دست بدهد، شاید پیوند او و یونایتد زودتر از حد انتظار به وقوع بپیوندد چرا که آن‌ها از علاقه رئال مادرید به این مربی مطلع هستند. مادریدی‌ها او را برای شرایطی در نظر دارند که شاید لازم باشد جانشینی برای کارلو آنچلوتی انتخاب کنند. 

اریک تن هاخ، لوییز انریکه، جولین لوپتگی، روبرتو مانچینی و برندان راجرز از گزینه‌های لینک شده به منچستریونایتد در چند وقت اخیر هستند ولی گویا توانایی‌های پوچتینو او را به گزینه محبوب درون رختکن تیم تبدیل کرده است. پوچتینوی ۴۹ ساله از سال ۲۰۱۶ در رادار منچستریونایتد حضور دارد و حتی انتظار می‌رفت جانشین ژوزه مورینیو در این تیم شود. همچنین در ماه نوامبر خبرها از این حکایت داشتند که پوچتینو مایل است جانشین سولسشر شود ولی در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد. 

گفتنی است رانگنیک که قرار است در آینده نقش مشاوره‌ای را در منچستریونایتد داشته باشد، از ستایش‌گران تن هاخ است. هم اکنون جستجو برای سرمربی جدید منچستریونایتد، به رهبری جان مرتاف (مدیر ورزشی باشگاه) و ریچارد آرنولد (مدیر اجرایی جدید منچستریونایتد) ادامه دارد.