تصویر نامه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثابت می کند حسین شریفی باز هم راست نگفته است

حسین شریفی هم درست مثل غلامرضا رفیعی که در تلویزیون به دروغ قسم جلاله خورد، به راست نگفتن عادت کرده است... متاسفانه این عادت اغلب افرادی است که با شهاب عزیزی خادم وارد فدراسیون فوتبال شدند.

به گزارش طرفداری، انتشار تصویر نامه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال روی ادعای کذب سخنگوی فدراسیون خط بطلان کشید. این اولین باری نیست که مسئولان فدراسیون فوتبال به راحتی آب خوردن راست نمی‌گویند و البته خیلی زود خلاف ادعای کذب آنها ثابت می شود. حسین شریفی که دو روز قبل در گفتگویی اهانت آمیز به رسانه ها فحاشی کرده بود، این بار هم رسانه ها را به نوشتن خبر کذب متهم کرد و شب گذشته پس از انتشار خبر ثبت رسمی نامه عزل شهاب عزیزی خادم، مدعی شد نامه عزل رییس فدراسیون فوتبال دروغ است و اعضای هیات رییسه فقط خواهان برگزاری جلسه هستند.

به نظر شما حسین شریفی سواد خواندن و نوشتن ندارد که صورتجلسه درج شده در این نامه را ندیده یا مسئولان فدراسیون تمام نامه ها را از او مخفی می‌کنند که اینگونه در مصاحبه‌هایش حرف نادرست می زند و اخبار کذب به خورد مردم می دهد؟ به نظر می رسد خلاف آنچه سخنگوی فدراسیون گفت و خواهان برخورد با رسانه ها شد، برخورد با دروغگو ها باید به جای برخورد با رسانه ها مدنظر مسئولان قرار بگیرد. رسانه‌هایی که به درستی خبر عزل قریب الوقوع رییس خاطی فدراسیون فوتبال را منتشر کردند، خلافی مرتکب نشده اند که با آنها برخورد شود اما به سخنگویی که چپ و راست خبر نادرست به رسانه ها می‌دهد و ادعای کذب مطرح می کند حتماً باید گوشزد شود تو سخنگوی فدراسیون هستی نه دروغگوی فدراسیون!