به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده بازیکن باتجربه فوتبال ساحلی ایران که بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر دست می‌بندد، چند روزی است با یک چالش عجیب مواجه شده است. او که یک رای در مجمع فدراسیون فوتبال داشت، در دوره قبل مجمع فدراسیون به اعضای مجمع بی حرمتی کرد.احمدزاده با انتشار چند استوری نسبت به اعضای مجمع آنها را به فروشنده و خریدار رای تشبیه کرد و همین موضوع با واکنش کمیته اخلاق مواجه شد.

در همین راستا کمیته فوتبال ساحلی در بازی‌های دوستانه اخیری که در شهر یزد برگزار شد بازوبند کاپیتانی را به مسلم مسیگر دیگر بازیکن با سابقه فوتبال ساحلی داده و احمدزاده در این بازی‌ها با توجه به پرونده مفتوح در کمیته اخلاق، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی نبود.

در این شرایط برخی افراد موضوع گرفتن بازوبند کاپیتانی از احمدزاده را به مجمع انتخاباتی پیش روی فدراسیون فوتبال و ماجرای آرا ربط دادند که این مساله واکنش فدراسیون را در پی داشت.

امیرحسین محتشم رييس كميته فوتبال ساحلى فدراسيون پس از پایان اردوی ملی پوشان فوتبال ساحلی در این خصوص گفت: مهم ترین موضوع برای کمیته‌ی فوتبال ساحلی تیم ملی است و در این موضوع هیچ گونه تردیدی نداریم، بنابراین به هیچ فرد یا افرادی با هر درجه و جایگاهی اجازه نخواهیم داد که با عملکرد خودشان تیم ملی را دچار حاشیه و آسیب نمایند و در این خصوص به طور جدی برخورد خواهیم کرد چرا که تیم ملی شخصی نیست و متعلق به تمامی ملت ایران است.
محتشم در ادامه گفت: برخی در اين مقطع به دنبال ایجاد حاشیه در تیم ملی برای دستیابی به مقاصد شخصی خود هستند، اما به این گونه افراد که با هدف جناح سازی و باندبازی چنين اقداماتى انجام مى دهند اجازه‌ی دخالت در امور تیم ملی برای رسیدن به اهدافشان را نخواهیم داد. در برخی از رسانه ها مطرح شده که کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در روز بازی تغییر یافته در حالى كه مستندات مکاتبه های کمیته فوتبال ساحلی در اتوماسیون اداری فدراسيون به راحتی قابل پیگیری از دبیرخانه و دبیرکل است.

رییس کمیته فوتبال ساحلی همچنین گفت: مگر مى شود كاپيتان تيم را يک شبه تغيير داد؟ کاپیتان هر تیم نماد شخصیت، اعتبار، فرهنگ و تجربه تيم است. هر شخصی که در این جایگاه قرار بگیرد بایستی به این گونه مسائل توجه بسیار زیادی داشته باشد. هیچ چیزی ثابت نیست و بسته به عملکرد افراد در برهه های زمانی مختلف این مسايل قابل تغییر خواهد بود.

محتشم ادامه داد: محمداحمد زاده و مسلم مسیگر هر دو از سرمایه های ارزشمند فوتبال ساحلی ایران به شمار می روند ولی همانگونه که قبلاً عنوان کردم وقتی موضوع تیم ملی مطرح باشد با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت. در خصوص سوابق ورزشی آقای مسلم مسیگر اضافه می کنم که ایشان قریب به 17 سال است که بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی بوده و منهای اردوهایی که مصدومیت داشته، در تمامی اردوها و رقابت ها در کنار تیم ملی بوده و حضور داشته است لذا در این خصوص هم در برخی از رسانه ها مواردی انتشار یافته که لازم دانستم این موضوع را نیز توضیح دهم.

رییس کمیته فوتبال ساحلی در پایان گفت:امیدوارم با هماهنگی، همدلی و حمایت های موجود، دوباره فوتبال ساحلی ایران به جایگاه اصلی خود در دنیا بازگشته و به همگان شايستگى و قدر خودش را اثبات نماید.