مهدی طارمی چند ماه قبل در مصاحبه ای با یکی از نشریات پرتغالی گفته بود اگر جای باشگاه پورتو بودم طارمی را می فروختم. خیلی ها عقیده دارند که وقتش رسیده تا مهدی به تیمی بزرگتر در اروپا برود . البته پورتو هم تیم کوچکی نیست و دوبار قهرمان اروپا شده اما شاید جالب باشد بدانید که بزرگترین آرزوی ورزشی مهدی طارمی حضور در تیم رئال مادرید است و تلاش می کند تا روزی به این آرزوی بزرگ خود دست پیدا کند. در این راه قطعا درخشش در جام جهانی قطر و تداوم درخشش در پورتو خیلی می تواند به طارمی کمک کند.

او در جام جهانی قبلی بد نبود اما شاید اگر آن فرصت طلایی را مقابل پرتغال در دقیقه ۹۴ گل می کرد،سرنوشتش خیلی تغییر می کرد. با این حال مهدی مهمترین بازیکن فعلی تیم ملی است و به جام جهانی قطر هم خیلی امید بسته هرچند که رسیدن به تیمی مثل رئال مادرید هم اصلا آسان نیست حتی برای بهترین فوتبالیست های خود اسپانیا چه رسد به بازیکنی از قاره آسیا.

طارمی روزی که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد همچنان به دنبال آرزوهای بزرگتر بود و در نهایت به یکی از معتبرترین تیمهای اروپا رسید اما کار او هنوز تمام نشده و دنبال آرزوی اصلی خود و رسیدن به تیم محبوبش رئال مادرید است. آیا او می تواند در جام جهانی طوری بدرخشد که حداقل توجه چند تیم مطرح در لالیگا را به خود جلب کند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال کمتر از سه ماه فرصت باقی است.