به گزارش "ورزش سه"، جیمی فلوید هاسلبنک، ستاره هلندی، سال 2000 بود که با جدایی از اتلتیکومادرید به چلسی پیوست. اتلتیکو در شروع قرن جدید تیمی بحران زده بود و به فروش هاسلبنک نیاز داشت. این مهاجم هلندی چهار فصل در چلسی بود ولی سال 2004 با ورود ژوزه مورینیو، در فهرست خروج باشگاه قرار گرفت و به میدلزبرو رفت. او هنوز از مورینیو دلخور است.

هاسلبنک در مورد جدایی‌اش از چلسی به پروپر فوتبال گفت:« واقعا نابود شدم. به خصوص که مورینیو حتی یک کلمه با من صحبت نکرد. او می‌توانست به من زنگ بزند و دلیل قرار گرفتنم در فهرست خروج را توضیح بدهد ولی این کار را نکرد. در مورد من به او اطلاعات غلط داده بودند. به مورینیو گفته بودند که کار با من دشوار است و بازیکن بی نظمی هستم که هیچ‌کدام درست نبودند.»

هاسلبنک ادامه داد:« به جای من دیدیه دروگبا جذب شد و همه می‌دانیم که چه کارهایی برای چلسی کرد ولی اطمینان دارم که می‌توانستم کنار دروگبا بازی کنم. چندی پیش با مورینیو حرف زدم و او به من گفت که اشتباه کرد. البته اعتراف او برایم مهم نبود. مورینیو از نظر من مربی فوق العاده خوبی است ولی صادقانه بگویم که هرگز برای من آقای خاص نبود و نیست.»