به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری شیرین و حیثیتی مقابل لیورپول عصر امروز منچستریونایتد با تک گل برونو فرناندز از سد ساوتهمپتون گذشت و شرایط خود در جدول لیگ برتر را بهبود بخشید. برونو فرناندز در پایان این دیدار تاکید کرد یونایتد همیشه برای کسب پیروزی بازی می‌کند و آنها در ادامه فصل باید از این هم بهتر بازی کنند.

برونو فرناندز گفت: "می‌دانستیم که بازی کردن مقابل ساوتهمپتون آسان نیست و ما در گذشته این موضوع را تجربه کرده بودیم. گاهی اوقات باید رنج بکشید و همه مسابقات سخت است. به سه امتیاز مهمی دست یافتیم و این روند باید ادامه پیدا کند. 

یونایتد همیشه برای کسب پیروزی بازی می‌کند و این هدف ماست. روی صحنه‌ای که موفق به گلزنی شدم، همه‌چیز از ضربه دروازه خوب پیش رفت و همه‌چیز از جمله بازی‌سازی از عقب عالی بود. یک نفر می‌دود، یک نفر به سمت فضای پشت سر مدافعان حریف حرکت می‌کند و ما این کار را به‌خوبی انجام دادیم و این گل فقط حاصل حرکت خوب من نبود.

بعد از برتری در دیدار مقابل لیورپول، همه بازیکنان احساس بهتری دارند. ما استانداردهای جدیدی تعیین کردیم و باید همین مسیر را ادامه دهیم و در صورت امکان حتی بهتر از این نیز بازی کنیم. یک یا دو پیروزی باعث کسب موفقیت در لیگ نمی‌شود و ما باید این فداکاری را تا پایان فصل ادامه دهیم، زیرا این همان چیزی است که این باشگاه می‌خواهد."