به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون امروز در یک بازی خانگی مقابل منچستریونایتد با نتیجه 1-0 شکست خورد. شاگردان رالف هاسن‌هوتل اما بعد از دیدار تیم هم‌منطقه‌ای‌شان، بورنموث مقابل لیورپول و شکست 9-0 بورنموثی‌ها به یاد شکست‌های مشابه خود در فصل‌های اخیر افتادند و در شبکه‌های اجتماعی با این تیم شوخی کردند.

ساوتهمپتون در سال 2019 با نتیجه 9-0 مقابل لستر شکست خورده بود و فصل گذشته هم شکست مشابهی را مقابل منچستریونایتد تجربه کرد.

ساوتهمپتون در شوخی‌ توییتری خود با بورنموث به توییت این باشگاه اشاره کرد که شکست 9-0 مقابل لیورپول را اعلام می‌کرد. ساوتهمپتون خطاب به بورنموث نوشت:" اگر به حرف زدن احتیاج دارید برای ما پیام مستقیم بفرستید".

بورنموث و سرمربی‌اش از شکست سنگین مقابل لیورپول به شدت ناراحت هستند. این ناراحتی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه در چهره اسکات پارکر، سرمربی این تیم، کاملا مشخص بود. پارکر در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:" من ناامید و ناراحتم نه فقط به خاطر نتیجه بلکه به خاطر هوادارانی که برای تماشای این بازی به لیورپول آمده بودند و با نتیجه‌ای اینقدر تلخ ناامید شدند. من برای بازیکنانم هم ناراحت و غمگینم".