جمعه شب پرونده هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران هم بسته شد و سپاهان در شرایطی که در آستانه کسب سومین پیروزی متوالی خود در لیگ بیست‌ودوم بود، مقابل گل‌گهر متوقف شد تا شاگردان ژوزه مورایس با ۷ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار گیرند و استقلال، پیکان، گل‌گهر، فولاد و پرسپولیس هم در تعقیب طلایی‌پوشان اصفهانی قدم بردارند.

۳ بازیکن با درخشش غیرمنتظره در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، توانستند خود را به صدر جدول گلزنان لیگ برسانند تا کورس آقای گلی با حضور ۵ بازیکن که مشترکاً هر کدام ۲ بار موفق به گلزنی در لیگ بیست‌ودوم شده‌اند، دنبال شود. در مقابل بازیکنانی که تصور می‌شد فصل جدید را با حضور در کورس آقای گلی آغاز کنند، هنوز پای‌شان به گلزنی در فصل جدید رقابت‌ها باز نشده است!

۲ مسافرِ تازه لیگ برتر با ۲ مدعی آقای گلی

ملوان و مس کرمان در شرایطی بعد از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشته‌اند که به جز رقابت جدول رده‌بندی تیم‌ها، نام ۲ ستاره‌شان برای کسب عنوان آقای گلی در جدول گلزنان به‌چشم می‌خورد. سجاد بازگیر مهاجم ۲۸ ساله و باتجربه ملوانی‌ها، در ۲ هفته اخیر توانسته در نقش گلزن برای تیمش بدرخشد و دروازه استقلال و نساجی را با ضربه دقیق خود هدف قرار داده تا توانایی فنی بالای خود را نشان بدهد و امیدوار است بتواند در هفته‌های پیش‌رو به روند گلزنی خود ادامه بدهد.

محمدامین کاظمیان وینگر سرعتی مس کرمان هم شروعی طوفانی در لیگ بیست‌ودوم داشت و در ۲ بازی ابتدایی فصل جدید موفق شد ۲ گل در مصاف با نفت مسجدسلیمان و پیکان به‌ثمر برساند. کاظمیان هر چند در ورزشگاه آزادی و در تقابل با استقلال ناکام بود، اما عملکرد قابل‌قبولی را از خود ارائه کرد و حالا ستاره سرعتی مسی‌ها در تلاش است تا از دیدار هفته چهارم مقابل گل‌گهر بتواند روند گلزنی‌های خود را از سر بگیرد.

در لیگ برتر چه خبر است؟/ ۵ بازیکنی که به صورت غیرمنتظره آقای گل شدند!

کاپیتان جوانِ سپاهان و مهاجم باتجربه نفت؛ می‌خواهیم آقای گل شویم!

یاسین سلمانی هافبک ۲۱ ساله و جوان طلایی‌پوشان اصفهانی که لیگ بیست‌ودوم را به عنوان کاپیتان سپاهان آغاز کرد، شروع درخشانی را داشت و در گام نخست موفق شد در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال گل بزند تا خیلی زود به اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم دست پیدا کند. سلمانی در هفته دوم به روند موفق خود ادامه داد و موفق شد این‌بار دروازه نساجی را فرو بریزد تا به صدر جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم برسد و پدیده طلایی‌پوشان بعد از ناکامی مقابل گل‌گهر، امیدوار است در هفته‌های آتی روند گلزنی‌اش را حفظ کند.

پیمان رنجبری مهاجم ۲۹ ساله و باتجربه نفت مسجدسلیمان هم یکی دیگر از صدرنشینان مشترکِ جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم است. رنجبری در هفته نخست موفق شد اولین گل نفتی‌ها در فصل جدید لیگ برتر را به‌ثمر برساند و سپس در هفته سوم و در مصاف با پیکان، از روی نقطه پنالتی برای تیمش گل زد. هر چند که گلزنی رنجبری باعث عدم شکست شاگردان مهاجری در خانه نشد اما با این‌حال ستاره خط حمله نفتی‌ها حالا در کورس آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است.

در لیگ برتر چه خبر است؟/ ۵ بازیکنی که به صورت غیرمنتظره آقای گل شدند!

سوپرایز ویژه؛ دفاع چپ گل‌گهر با دبلِ تماشایی

میلاد زکی‌پور که تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم تنها ۲ بار در لیگ برتر فوتبال ایران موفق به گلزنی شده بود، جمعه شب عملکردی رویایی را در مقابل تیم سابق خود به‌ثبت رساند و توانست در شرایطی که از سوی ژوزه مورایس به امید نورافکن ترجیح داده شده و در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفته بود، ۲ گل تماشایی و غافلگیرکننده را به‌ثمر برساند تا نام او هم به ۲ گله‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اضافه شود.

زکی‌پور ابتدا ارسال رامین رضاییان را با یک ضربه سر دقیق به گل تبدیل کرد و سپس در ادامه با شلیک استنثایی دروازه گل‌گهر را هدف قرار داد تا هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با حضور یک ستاره غیرمنتظره در جدول گلزنان لیگ برتر خاتمه یابد و سپاهانی‌ها ۲ نماینده در جمع برترین گلزنان لیگ داشته باشند.

گادوین منشا، لوسیانو پریرا، محمد محبی، پیمان بابایی، سجاد شهباززاده، یورگن لوکادیا، مهدی عبدی، مهدی قایدی و شهریار مغانلو جدی‌ترین گزینه‌هایی بودند که تصور می‌شد در کورس آقای گلی لیگ برتر در هفته‌های نخست قرار گیرند اما از میان نفرات این فهرست تنها پریرا و قایدی یک‌بار در لیگ بیست‌ودوم موفق به گلزنی شدند و سایر مهاجمان نامدار لیگ، همچنان در حسرت رسیدن به اولین گل‌شان در فصل جدید رقابت‌ها هستند.

در لیگ برتر چه خبر است؟/ ۵ بازیکنی که به صورت غیرمنتظره آقای گل شدند!