به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در آزادی مغلوب استقلال شد. آرتا منهاجی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم سرمربی استقلال عوض شده ولی به لحاظ نفرات شناخت کافی داشتیم و می‌دانستیم که بازیکنان موثری دارند و حرکاتشان شناخته شده بود. خیلی از لحظات را کنترل کردیم ولی اشتباه‌های متوالی بازیکنان باعث شد که گل بخوریم. فرصت‌های استقلال از ما کمتر و امید به گل ما بالاتر بود و این موضوع بیانگر همه چیز است. نیمه اول بازی در دست ما بود اما در فاز حمله تمرکز لازم را نداشتیم و از طرفی تحت‌تاثیر تماشاچیان قرار گرفتیم، اگر تمرکز بیشتر می‌گذاشتیم شکست نمی‌خوردیم.
وی در مورد حضور بانوان برای اولین‌بار در ورزشگاه آزادی گفت: بسیار از این موضوع خوشحال هستیم و تبریک می‌گویم و امیدوارم تعداد بانوان در بازی‌های بعدی بیشتر شود. انشاالله در استادیوم‌های دیگر همین روال ادامه پیدا کند زیرا اثرات اجتماعی بالایی دارد و اثرات مثبتش در همین بازی محسوس بود. این تجربه خوبی برای جامعه فوتبال است.
مربی مس کرمان در مورد فوتبال تهاجمی که ارائه دادند و زدن ۵ گل تا هفته سوم گفت: ما سعی می‌کنیم تعادل را در فاز حمله و دفاع برقرار کنیم. در بازی‌های گذشته به گل رسید و در بازی با استقلال به گل نرسیدیم زیرا از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده نکردیم. باید در ضربات ایستگاهی بهتر عمل کنیم. مقابل تیم بزرگی مثل استقلال در آزادی موقعیت زیادی پیدا نمی‌کنی و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد که ما نکردیم.
وی در خصوص اینکه بازیکن خارجی جذب می‌کنند یا خیر توضیح داد: پنجره نقل‌وانتقالات بسته شده ولی ما جا داریم. پیگیر هستیم که اگر بشود دو یا سه بازیکن خارجی اضافه کنیم. با یکی دو نفر تا پای توافق هم رسیدیم و نتوانستیم جذب کنیم اما مذاکرات ادامه دارد و به‌زودی خارجی‌ها اضافه می‌شوند.
منهاجی در پایان در مورد دیدار پیشرو با گل‌گهر افزود: تیم گل گهر هم استانی ما است و در سه هفته گذشته ازجمله با کیفیت‌ترین‌های لیگ بوده. کادر فنی با تجربه و با دانشی دارد. در نفرات دستشان باز است و غنی هستند. سومین سال است کادرفنی‌شان کنار هم هستند و شاکله‌شان حفظ شده و در کارهای تاکتیکی از خیلی تیم‌ها جلوتر هستند. دنبال ماجراجویی‌های خودمان هستیم و امیدواریم در دربی استان، سه امتیاز را کسب کنیم.