به گزارش "ورزش سه"، چلسی در گروه پنجم این فصل لیگ قهرمانان در کنار تیم‌هایی چون میلان، سالزبورگ و دیناموزاگرب قرار گرفته و احتمالا بخت اول صعود به دور بعد این تورنمنت محسوب می‌شود. توماس توخل سرمربی باتجربه چلسی، اذعان داشت تا به حال تجربه تقابل با میلان را نداشته و انتظار یک مسابقه دشوار را برابر این باشگاه پرافتخار و ایتالیایی در ذهن دارد.

توماس توخل گفت: "فکر می‌کنم باید برای تهیه بلیت‌های خارج از خانه سریع عمل کنیم، زیرا خانواده متئو کواچیچ در حال خرید همه آنها هستند. ما در این فصل در اتریش، کرواسی و شهر سابق این بازیکن یعنی میلان بازی داریم. فکر می‌کنم متئو کواچیچ و خانواده‌اش تمام بلیت‌های موجود را می‌خرند، پس حالا فکر بازیکنان چلسی مشغول این است که برای خانواده و دوستان خود بلیت تهیه کنند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان؟ تقابل با میلان فوق‌العاده است، زیرا باشگاه میلان تاریخچه‌ای غنی از فوتبالی داشته و اسطوره‌های بزرگی روی نیمکت این تیم حضور دارند. من بازیکنان هلندی بزرگ تاریخ میلان را می‌شناسم و البته کارلو آنچلوتی را به‌عنوان بازیکن و سرمربی بزرگ قبول دارم. من هرگز تجربه حضور در خانه میلان و در ورزشگاه اختصاصی این تیم را نداشته‌ام و قطعا از این تقابل لذت خواهم برد. ما می‌دانیم که تیم‌های ایتالیایی، به‌ویژه مدافع عنوان قهرمانی این کشور، بهترین بازی خود را در این مواقع به نمایش می‌گذارند. یک مسابقه سخت در انتظار چلسی خواهد بود. ما همیشه این جاه طلبی و هدف را داریم که به مرحله حذفی برسیم و باید با دقت تمام برای این دیدار آماده شویم."