به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه خانگی خود مقابل گیرسون اسپور قرار گرفته که علی‌رغم حضور سید مجید حسینی در ترکیب، علی کریمی را در فهرست بازیکنان خود ندارد و این هافبک برای دومین بازی در این فصل دور از لیست است.

این هافبک ایرانی که شایعات زیادی پیرامون بازگشت به ایران و انتقال دوباره‌اش به استقلال مطرح بود، با ادامه همکاری با کایسری اسپور، در هفته اول سوپر لیگ ترکیه به میدان رفت ولی با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد و در دومین مسابقه فصل غایب بود و از هفته سوم دوباره به ترکیب بازگشت.

علی کریمی در دیدار گذشته کایسری اسپور برابر باشاک‌شهیر نیز در ترکیب بود و ۷۴ دقیقه بازی کرد و در تمرینات یک هفته اخیرشان  نیز به طور کامل کار می‌کرد، اما امشب در فهرست دیدار با گیرسون اسپور قرار نگرفته است.

این بازیکن در آخرین تمرین کایسری اسپور قبل از دیدار با گیرسون اسپور با چهره‌ای خندان کارش را انجام داد و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد، اما در زمان اعلام فهرست تیمش که ۲۴ ساعت پیش از مسابقه منتشر شد، غایب بود تا احتمال برود دوباره دچار مصدومیت شده است.