اولیویه ژیرو نشان داده همچنان دود از کُنده بلند می‌شود...

اولیویه ژیرو، گلزن کهنه‌کار فرانسوی در غیاب زلاتان ابراهیموویچ، مرد اول خط حمله میلان است و بار گلزنی قرمز و مشکی‌های شهر میلان را به دوش می‌کشد.

طرفداری | پس از فیلیپو اینزاگی و بازنشستگی او در سال 2012، بازیکنان زیادی پیراهن شماره 9 میلان را به تن کردند اما هیچ یک از آن‌ها نتوانستند با این پیراهن عملکردی درخور مهاجم نوک میلان ارائه کنند. از فصل 22-2021، پیراهن شماره 9 میلان به اولیویه ژیرو، مهاجم 35 ساله فرانسوی رسید که در این سن نیز هم‌چنان آماده است و گل می‌زند. تا این‌جای کار، دوران حضور ژیرو در میلان کاملا موفقیت آمیز بوده است. او تا این‌جای فصل در 22 بازی برای میلان در تمام مسابقات، موفق به ثبت 10 گل شده است.

ژیرو هفته‌هایی رویایی را سپری می‌کند؛ او پس از بریس مقابل اینتر در دربی دلامادونینا و تضمین کردن پیروزی روسونری، مقابل لاتزیو در کوپا ایتالیا هم خوش درخشید. میلان با داشتن ژیرو، غیاب زلاتان ابراهیموویچ را چندان حس نمی‌کند و حالا می‌توان گفت این گلزن فرانسوی پس از ده سال، طلسم پیراهن شماره 9 میلان را شکسته است. به مناسبت درخشش ژیرو با پیراهن میلان، این طرح گرافیکی اختصاصی را مشاهده می‌کنید:

اولیویه ژیرو طلسم گلزنی با پیراهن شماره 9 میلان را شکست
  • در همین رابطه بخوانید: اولیویه ژیرو به رکورد ده گل با پیراهن میلان رسید؛ طلسم شماره 9 روسونری شکسته شد؟