جلسه عزل موقت عزیزی خادم پنجشنبه هفته آینده برگزار می شود!

بر اساس خبر موثقی که به فوتبالی از یک منبع آگاه در داخل فدراسیون فوتبال رسیده است، جلسه حساس هیات رییسه فدراسیون فوتبال با موضوع عزل موقت عزیزی خادم و انتصاب سرپرست فدراسیون فوتبال، پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبالی، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه ای به اعضای هیات رییسه به آنها اعلام کرده است جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال با شرح دستور جلسه درخواستی اعضا که در تاریخ 20 بهمن 1400 به رییس فدراسیون فوتبال ارائه شده است(عزل موقت رییس فدراسیون فوتبال و انتصاب سرپرست جدید فدراسیون فوتبال) مطابق با ماده 34 اساسنامه فدراسیون فوتبال، ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 بهمن در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد. 

در هر حال به نظر می رسید عزیزی خادم جلسه هیات رییسه با موضوع عزل موقت خودش و انتصاب سرپرست فدراسیون فوتبال را برگزار نکند و چهارده روز صبر کند اما ظاهرا او حاضر به برگزاری این جلسه شده و در این جلسه اعضا، برای عزل موقت او و انتصاب سرپرست جدید فدراسیون فوتبال به صورت مخفی رای گیری می کنند.

باید دید در این جلسه حساس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و رای گیری چه نتیجه ای خواهد داشت. اگر عزیزی خادم عزل شود تا زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، حق ورود به فدراسیون فوتبال را نخواهد داشت و فدراسیون فوتبال توسط سرپرست تا مجمع عزل یا ماندن عزیزی خادم اداره خواهد شد.