به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با نساجی گفت: سه هفته از بازی ها گذشته و ما روی تیم خودمان تمرکز کردیم و سه بازی گذشته را به دقت بررسی کردیم. بچه ها باید حواسشان باشد در چه سطحی از فوتبال ایران بازی می کنند اگر می خواهیم روند ما نزولی نشود بچه ها باید با تمرکز و اراده بیشتر و با کیفیت بالاتر فوتبال بازی کنند، روی صحبتم با بچه های خودمان است‌‌.
او در خصوص پیروزی در دیدار با نفت مسجد سلیمان و اینکه این روند ادامه دارد یا خیر عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. شروع مسابقات است و بچه های ما باید بدانند کجای فوتبال ایران بازی می کنند. ما در بالا ترین سطح که لیگ برتر است بازی می کنیم و بچه های ما باید در بازی با تمام توان و قدرت ظاهر شوند که کمبودها را پوشش دهیم و فریب این دو برد را نخوریم. هر بازی باید با تمرکز کافی در زمین ظاهر شویم.
سرمربی پیکان در خصوص پارگی رباط صلیبی غلامی و حواشی پیش آمده توضیح داد: آدم در عصبانیت حرف می زند. چیزی که واقعیت دارد جوان خوبمان را به علت مصدومیت شدید فوتبالی از دست دادیم. آرزوی سلامتی برای این جوان خوب دارم و امیدوارم زودتر به فوتبال برگردد. من فقط غمش را می خورم و اگر صحبتی کردم یا بازیکن چیزی گفته گذرا است. چیزی که می ماند، ما بازیکن را به بدترین شکل از دست دادیم که این هم فوتبالی بوده، نمی توان دنبال مقصر گشت. این اتفاقاتی است که در فوتبال می افتد. اگر هم صحبت هایی شد  بعد از هیجان بازی بود و باید سریع فراموش و کمک کنیم این جوان زودتر به فوتبال برگردد‌.
وی در خصوص حکم محرومیتش قبل از بازی با نفت توضیح داد: من اطلاعی از این قضیه ندارم! 
حسینی در پایان در مورد تمیروف، خرید جدیدشان افزود: تیم ها بر حسب نیاز بازیکن می گیرند و ما هم فکر کردیم این بازیکن با توجه به قیمتش و تجربه یکساله که در فوتبال ایران داشته می تواند به ما کمک کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد، او بازیکن جوانی است که سابقه بازی در پاختاکور و تیم ملی ازبکستان را دارد. فکر می کنم سال گذشته مورد هجمه فضای مجازی قرار گرفت، انشاالله این بازیکن به ما کمک کند.