دوشان ولاهوویچ بابت بازگشت به فلورانس و رویارویی با فیورنتینا نگران نیست

دوشان ولاهوویچ شروع بسیار خوبی در یوونتوس داشته است؛ دو بازی و دو گل.

طرفداری | در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس با گل دقایق پایانی دوشان ولاهوویچ موفق شد دو بر یک مقابل ساسولو به برتری برسد. بیانکونری در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات باید با فیورنتینا مصاف دهد و این یعنی دوشان ولاهوویچ باید در این فصل، دو بار در فلورانس مقابل تیم سابقش به میدان برود. این مهاجم 22 ساله صرب که نقش مهمی در پیروزی یووه داشت، در مصاحبه با مدیاست گفت:

هنوز اول راه هستیم. همان‌طور که قبلا هم گفته‌ام، به هم‌تیمی‌هایم، سرمربی و باشگاه که به من خیلی کمک می‌کنند، مدیون هستم. بدون آن‌ها، هیچ‌چیز میسر نمی‌شود. بازی کردن در یوونتوس برای من باعث افتخار است. ما هم در داخل و هم خارج زمین، رابطه خوبی داریم. پائولو [دیبالا] و آلوارو [موراتا] بازیکنان بسیار خوبی هستند و بردهای زیادی در دوران حرفه‌ای‌شان کسب کرده‌اند. من در یووه می‌خواهم یاد بگیرم و به سطح آن‌ها برسم. 

ولاهوویچ درباره رویارویی یوونتوس و فیورنتینا در دو بازی رفت و برگشتِ نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا گفت:

من فقط به شرکت در مسابقه فکر می‌کنم. تمرکز من روی کسب پیروزی است و باقی مسائل، توجهم را جلب نمی‌کنند. بازی با فیورنتینا هم مثل باقی بازی‌ها خواهد بود. ما برای فوتبال بازی کردن این‌جا هستیم و رویارویی با فیورنتینا برایم مشکلی نخواهد بود.