به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد که خودش در بخش نماینده باشگاه‌ها کاندید شده است پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون در این خصوص صحبت کرد.

*یکی از شعارهای انتخاباتی آقای تاج این بود که کارلوس کی‌روش برمی‌گردد، به عنوان یکی از مدیران فوتبال بگویید دغدغه فکری ما بازگشت کی‌روش است؟
گرشاسبی: گفتن با عمل بسیار تفاوت دارد. شاید رفت و با بچه‌های تیم جلسه گذاشت و این نظر عوض شد. آقای تاج زمانی که چنین مسئله‌ای را مطرح کرده باید حتما در هیئت رئیسه دلایل و استدلالش را مطرح کند و هیئت رئیسه باید جمعی تصمیم بگیرد و این اختیار را به آقای تاج بدهند تا چنین کاری انجام دهد.

*درباره اتفاقات شب گذشته صحبت کنید. اول گفتند لغو شده و دوباره انجام شد.
گرشاسبی: این اتفاق یک ضعف مدیریتی است و برای ما و کشورمان اتفاق قشنگی نیست ما در شب، زمان تعطیلی و آن هم ساعت ۱ و نیم شب چنین تصمیمی بگیریم و بیانیه بدهیم. همه خواب بودند! اعضای مجمع صبح به اینجا آمدند و بعضی شنیدند که مجمع لغو شده خیلی از آنها، در راه برگشتند و یک تعدادی رفتند و به مجمع نرسیدند. بنابراین این کارها قشنگ نیست، ما زمان زیادی داشتیم تا این تصمیمات گرفته می‌شد و نیازی به این ابهامات و بی‌تدبیری نبود.

*انتخاب آقای تاج را برای ریاست چطور می‌بینید؟
گرشاسبی: به هر حال آقای تاج تنها نیستند و ۸۷ نفر اعضای مجمع هستند و همگی بر اعمال فدراسیون ناظر هستند؛ به خصوص هیئت رئیسه‌ای که حضور دارند و باید سیاست‌های کلانی را ترسیم کنند و رئیس فدراسیون هم مجری این سیاست‌های کلانی است که برای او ترسیم می‌شود و بر اساس نقشه راه باید جلو برود.

ویدئو: 258850