به گزارش "ورزش سه"، کودی خاکپو، وینگر 23ساله آیندهوون فصل گذشته با پیراهن این تیم در اردیویسه درخشید و مورد توجه باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفت. این وینگر هلندی در هفته‌های اخیر یکی از هدف‌های نقل و انتقالاتی مهم منچستریونایتد بوده است.

خاکپو فصل گذشته برای آیندهوون روی‌هم‌رفته 47 بازی انجام داد و موفق شد 21 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل بدهد. این ملی‌پوش هلندی در شروع فصل جدید هم به درخشش با پیراهن آیندهوون ادامه داد و در هشت مسابقه چهار گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.

اریک تن‌هاخ به سبک بازی این وینگر هلندی علاقه‌مند است و خاکپو در روزهای اخیر تاید کرد که شیاطین سرخ برای انتقال به اولدترافورد با او تماس گرفته‌اند. تن‌هاخ با اینکه آنتونی را از آژاکس به‌خدمت گرفته ولی به دنبال جذب یک مهره تهاجمی دیگر است و خاکپو را برای تیمش مهره مناسبی می‌داند.

در انگلیس شبکه اسکای اسپورتس مدعی است با وجود تلاش‌های منچستریونایتد، باشگاه آرسنال در روزهای اخیر خاکپو را هدف گرفته است و قصد دارد در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات با ارائه پیشنهادی بیشتر از پیشنهاد شیاطین سرخ، این وینگر هلندی را راهی امیریتس کند.

میکل آرتتا بعد از جدایی نیکلاس په‌په و انتقال قرضی او به نیس فرانسه قصد دارد یک مهره تهاجمی دیگر به تیمش اضافه کند. گفته می‌شود پیشنهاد منچستریونایتد به آیندهون 40 میلیون یورویی بوده است و آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی بالاتر مانع از تحقق برنامه‌های باشگاه رقیب شود و خاکپو را آرسنالی کند.