مجتبی خورشیدی می گوید اگر باشگاه زنیت اجازه حضور سردار در تیم ملی ایران را ندهد، از این باشگاه شکایت خواهد شد

علیرضا بیراوند پیش از این به شوخی گفته بود سردار آزمون و مهدی طارمی 5 دقیقه مانده به بازی با عراق به تیم ملی می آیند و به نظر می رسد این شوخی بیرانوند به واقعیت تبدیل شده است! در حالی که بازی ایران و عراق فردا از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، مهدی طارمی و سردار آزمون هنوز موفق به حضور در تمرینات تیم ملی نشده اند. 

به گزارش طرفداری، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون و مهدی طارمی گفت:

غیر از سردار آزمون و مهدی طارمی بقیه بازیکنان آمده اند و امیدواریم بازیکنان به کرونا مبتلا نشوند و همه آنها در اختیار سرمربی تیم باشند.

او درباره وضعیت مهدی طارمی در ترکیه گفت:

عزیزی خادم دیروز دستور داد از همه ظرفیت های مان استفاده کنیم که برای ایشان هواپیمای اختصاصی تهیه شود. خیلی رایزنی کردیم، تماس های متعدد تلفنی با ایرلاین های داخلی و با پروازهایی که در کشور ترکیه بود، برقرار کردیم. دنبال این هستیم که هرچه زودتر او را به تمرین بیاوریم و اگر هم نشود، با پرواز 11:45 شب آنتالیا به تهران او را به ایران برمی گردانیم.

او درباره آخرین وضعیت سردار آزمون گفت:

آخرین تست کرونای سردار منفی شده اما باشگاه زنیت می گوید به دلیل اینکه او مصدوم بوده و با تیم تمرین نکرده، نمی تواند بازی کند اما ما به شدت مصر هستیم و نامه های متعددی به AFC و باشگاه زنیت زده ایم که سردار باید در اختیار تیم ملی باشد، حتی اگر بازی نکند. زنیت می گوید اگر سردار به تیم ملی بیاید، مصدومیتش تشدید می شود اما ما نامه ها را زده ایم و امیدواریم همکاری ها صورت بگیرد وگرنه از زنیت شکایت می کنیم. ما حتی تلفنی هم با مسئولان باشگاه زنیت درباره حضور سردار آزمون صحبت کرده ایم.

سرپرست تیم ملی ایران همچنین درباره حضور تماشاگران در بازی فردای ایران - عراق گفت:

درباره حضور تماشاگران باید از آقای شریفی سوال بپرسید.

او درباره حاج صفی گفت:

تست او هم منفی شده و در راه ایران است. باید قبل از ورود به تمرین تست کرونا بدهد و اگر منفی باشد می تواند در تمرین شرکت کند. شرایط همه بازیکنان خوب است و همگی آماده هستند.

مهدی طارمی اگر با پرواز ساعت 23:45 آنتالیا به سمت ایران حرکت کند، بامداد فردا به تهران می رسد و بدون تمرین باید برای تیم ملی مقابل عراق به میدان برود.