به گزارش "ورزش سه"، بی تردید محبوب ترین رقیب پاتوسی در لیگ برتر سپاهان بوده و او به زدن گل‌های دیرهنگام در نقش جهان عادت دارد.

اولین گل آیاندا به سپاهان یکی از شب‌های جنجالی لیگ برتر در سال ۹۸ را رقم زد. استقلال برای حفظ امیدهای قهرمانیش به پیروزی احتیاج داشت و هر چه می‌زد به در بسته می‌خورد.در واپسین ثانیه‌های بازی پاتوسی که یکی از ستاره‌های وقت تیم شفر بود در حرکتی انفجاری و با به هم ریختن خط دفاع سپاهان خودش را در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار داد و به زیبایی توپ را به قعر دروازه نیازمند فرستاد.شبی که پاتوسی روی دست آبی‌ها به آسمان رفت و همین مسئله باعث ناراحتی قلعه نویی شد. البته پایان آن فصل برای آبی‌ها خوش نبود و رقیب دیرینه آن‌ها به قهرمانی رسید.

پاتوسی در پایان فصل از استقلال به بنی یاس امارات کوچ کرد و فصل خوبی را سپری نکرد. پس از آن با نظر جواد نکونام راهی فولاد شد.

عملکرد آیاندا در برابر سپاهان بی نظیر بوده است. او در ۵ بازی آخر لیگ برتری خودش در برابر سپاهان موفق به زدن ۴ گل شده و گل امشب او طعم همان گلی را داشت که در سال ۹۸ با پیراهن استقلال به ثمر رساند.

نکته جالب اینکه ۴ گل از ۵ گل او به سپاهان در جریان بازی به ثمر رسیده و فقط یک بار از روی نقطه پنالنی دروازه این تیم را باز کرده است.

سپاهان امشب هم اسیر پرس تیمی فوق العاده تیم نکونام شد و نتوانست آن طور که باید موقعیت سازی کند و در ثانیه‌های پایانی و درست زمانی که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به پایان برسد سلمانی زیر فشار بازیکنان فولاد در پاس دادن دچار اشتباه شد و آیاندا با یک توپ ربایی سریع خودش را در موقعیتی تک به تک با نیازمند قرار داد.

جالب اینکه با وجود درخشش در طول بازی، نیازمند همیشه در برابر او مغلوب بوده و این بار هم ضربه دقیق آیاندا به تور دروازه سپاهان نشست تا فولاد بتواند اولین شکست مورایس را در اصفهان رقم بزند.

ویدئو: 259003

بردی که ارزش زیادی برای جواد نکونام داشت و تیم او را هم امتیاز با پرسپولیس در جایگاه دوم جدول قرار داد و این جشن را در فولاد شهر رقم زد.