رافائل گریرو آینده خود را در باشگاه دورتموند می بیند.

رافائل گریرو، مدافع چپ پرتغالی و 28 ساله دورتموند در مصاحبه با Sport1 در مورد آینده اش در این باشگاه و قرارداد خود با زنبورها صحبت کرد. رافائل گریرو تا تابستان 2023 با دورتموند قرارداد دارد و آینده او فعلاً نامشخص است. به گزارش طرفداری، رافائل گریرو در این مصاحبه در مورد صحبت با سران دورتموند در مورد آینده اش گفت:

افرادی که مسئول هستند و من در زمان مناسب با هم صحبت خواهیم کرد. هنوز این اتفاق نیفتاده است. فقط صحبت هایی غیر جدی و سست انجام شده است اما هنوز چیزی مشخص نیست. من قطعاً آماده تمدید قرارداد هستم چون اینجا احساس راحتی می کنم. من این باشگاه را خیلی دوست دارم، همه این را می دانند اما در نهایت، باید طرفین با هم به توافق برسیم. البته که قرارداد جدید برای من مهم خواهد بود چون دیگر قراردادهای جدید زیادی امضا نخواهم کرد. بنابراین همه چیز باید متناسب باشد. اکنون می خواهم روی بقیه بازی های این فصل تمرکز کنم. عجله ای نمی بینم، وضعیت قرارداد من در اولویت نیست.

هم تیمی های سابقت مانند حکیمی، دمبله، اوبامیانگ و سانچو دورتموند را ترک کردند. تو چرا تا امروز به این باشگاه وفادار ماندی؟

من هم در گذشته فرصت تغییر تیمم را داشتم اما ثبات را دوست دارم. اگر در باشگاهی احساس راحتی می کنم که در دورتموند همین طور است، پس خوشحال می شوم که بمانم. به نظر من، دورتموند باشگاه بزرگی است. من اینجا نقش مهمی دارم و عضو ثابت ترکیب هستم. در یک باشگاه جدید، باید دوباره از اول خودم را اثبات کنم. وقتی بازی نمی کنم، حس خوبی ندارم. در دورتموند حس می کنم در خانه هستم. البته اگر باشگاه بزرگ دیگری پا پیش بگذارد، به آن فکر خواهم کرد اما در حال حاضر آینده ام را در دورتموند می بینم.