به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش پس از امضای قرارداد دیاباته در باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم از شما که باوجود تعطیلی شما، زحمت کشیدید و آمدید. البته برای ما جمعه و شنبه فرقی ندارد و ما برای دلخوشی هواداران و تامین نظر کادرفنی، هرکاری انجام می‌دهیم. وقتی آمدید دیدید از همکاران خدماتی، روابط عمومی، بین‌الملل حضور داشتند و الان هم در حال کار هستند.

وی در مورد امضای قرارداد با دیاباته عنوان کرد: بعد از مذاکراتی که با آقای دیاباته داشتیم، دیروز آمدند، یکسری آزمایشات باید انجام می‌دادند که دادند و امروز برای عقد قرارداد به باشگاه آمدند. بعد از ظهر هم سر تمرین خواهند رفت و انشالله که خواسته‌های تیم تامین شده باشد. تیمی شاداب و بسیار محکم داشته باشیم و لیگ را با تیم قدرتمند ادامه دهیم.

درویش با اشاره به مدت قرارداد اظهار داشت: قرارداد یکساله است و قرار است با توافق ایشان و کادرفنی، تمدید کنیم چون ایشان تمایل داشتند در پرسپولیس بمانند و می‌گفتند از وقتی آمدم ایران علاقه‌ خاصی به پرسپولیس و هوادارانش داشتم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد خرید بازیکنی که سابقه حضور در استقلال را داشته، گفت: ما همه تلاشمان این است که کادرفنی و هواداران رضایت داشته باشند و وقتی اثر رضایت آنها را می‌بینیم، خستگی از تنمان در می‌رود. همه خریدهای ما خوب بودند خریدهای داخلی هم بهترین بازیکنانی که میسر بودند را خریدیم و بازیکنان خارجی هم فکر کنم منحصربفرد بودند و امیدوارم این‌ها دست به دست هم بدهند و تیم خوبی درست شود. ما این فصل کار نو کردیم و سعی کردیم در مقابله با دلالی، قدمهایی برداریم.