مجید نامجو مطلق ملی‌پوش اسبق استقلال در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان تهرانی با خبر ورزشی هم صحبت شد.

استقلال در لیگ برتر و جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی است نظر شما در این خصوص چیست؟

در لیگ برتر که صدرنشین هستیم و قدم‌های خوبی برداشته ایم و در جام حذفی هم با قدرت حضور داریم و به اعتقاد من استقلال در بهترین شرایط فنی خود قرار گرفته و مطمئن هستم که حداقل یک جام خواهیم گرفت. به خصوص در لیگ برتر که پس از سال‌ها باید بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وضعیت حال حاضر استقلال را از لحاظ فنی چطور می‌بینید؟

استقلال به یک ساختار حرفه‌ای کامل رسیده است و دقیقاً بر اساس تفکرات فرهاد مجیدی فوتبال بازی می‌کند. اینکه ابتدا سعی می‌کند گل نخورد و در ادامه دنبال راه‌های رسیدن به دروازه حریف می‌گردد و از تک موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کند. استقلال در سیستم دفاعی بهترین تیم ایران است و کمتر تیمی می‌تواند در خط دفاعی و همچنین دفاع تیمی اینقدر منسجم و اصولی عمل کند.

اما سایر مدعیان همچون پرسپولیس و سپاهان هم چنان تعقیب کننده جدی استقلال هستند؟

از نظر من شرایط فنی پرسپولیس سپاهان و یا حتی تیم‌هایی چون گل‌گهر سیرجان به اندازه استقلال ایده‌آل نیست و من این تیم‌ها را در حد و اندازه نمی‌بیند که بتوانند قهرمانی استقلال را به خطر بیاندازند مخصوصاً پرسپولیس و سپاهان..

یعنی استقلالی‌ها نباید نگران پرسپولیس و سپاهان باشند؟

من نمی‌گویم حواسشان به این تیم‌ها نباشد اما می‌گویم استقلال باید رو به جلو نگاه کند و دلیلی ندارد که تمرکز خودش را روی سایر مدعیان بگذارد و در چنین شرایطی دچار تزلزل خواهد شد حرف من این است که استقلال باید فقط راه خودش را برود و کاری به سایر تیم‌ها نداشته باشد.

اما استقلال در بازی با پیکان کمی شرایط نگران کننده ای پیدا کرد.

به هرحال فوتبال همین است پیکان چند موقعیت خوب داشت اما استقلال هم حملات بسیار حساب شده انجام داد و روی یک موقعیت حساب شده گل برتری را به ثمر رساند و حریف خودش را حذف کرد به اعتقاد من در لیگ برتر دیگر تیم‌های ضعیفی وجود ندارد و همه تیم‌ها به قدر کافی می‌توانند تیم‌های بزرگ را تحت فشار قرار دهند. با این حا معتقدم تیم مجیدی می‌تواند لیگ را بدون شکست به پایان برساند.