مدیر ورزشی بارسلونا می گوید که جدایی ستاره آرژانتینی برای باشگاه غافلگیرکننده نبود. 

متئو آلمانی در مورد خروج لیونل مسی از بارسلونا جزئیات تازه ای عنوان کرده است. 

طرفداری | متئو آلمانی یکی از پرکارترین سال های دوران حرفه ای خود را در بارسلونا پشت سر گذاشت. آلمانی در اوج مشکلات مالی بارسلونا سکان هدایت بخش ورزشی باشگاه را در دست گرفت و دو پنجره نقل و انتقالاتی بسیار پرمشغله را تجربه کرد. به نقل از بارسا یونیورسال، مدیر ورزشی بارسلونا طی مصاحبه اش راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده که بخشی از آن به جدایی لیونل مسی مربوط می شود. 

فیرپلی مالی

فوتبال یک شغل 24 ساعته است، شغلی که باید تمام تمرکز و تلاشتان در راستای آن باشد. تصور من این است که فوتبال دارد طریق ورزش آمریکای شمالی را در پیش می گیرد. این وظیفه یوفا و فیفا است که در فرمت هایشان، ایجاد تعادل میان باشگاه های آماتور وبزرگ را لحاظ کنند. بخش زیادی از مردم، درکی از پروژه سوپرلیگ اروپا پیدا نکرده اند. این را هم در نظر بگیرید که باشگاه های بزرگ مسببان اصلی این پروژه هستند. اجرای یک فیرپلی مالی واقعی در میان باشگاه های اروپا بسیار مهم است. در اسپانیا، بسیار بسیار دشوار است. اما در اروپا، تیم هایی هستند که به وضوح معیارهایشان شباهتی به ما ندارند. من خواهان یک قانون و معیار استاندارد هستم که همه بتوانند از آن پیروی کنند. 

  خروج مسی

متاسفانه خروج مسی برای ما غافلگیرکننده نبود. در آن زمان همه ما می دانستیم که چنین چیزی رخ خواهد داد. تنها طریقی که به وسیله آن می توانستیم مسی را حفظ کنیم، ورود به پروژه ای بود که قصد ورود به آن را نداشتیم. در نهایت تصمیممان این شد که باشگاه از هر کسی بالاتر است. از لحاظ تبلیغاتی ضرر زیادی به ما رسید و مشخص بود که چنین چیزی رخ می دهد، لئو یکی از مهم ترین دارایی های باشگاه بود. چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فنی. با این حال او باید یک روز از اینجا می رفت، زودتر یا دیرتر. ما وارد یک پروسه بازسازی شده ایم و این اتفاق بالاخره باید رخ می داد.

 اسپاتیفای

 اسپاتیفای؟ در حال مذاکره با اسپاتیفای هستیم اما تا زمان رسیدن به توافق نهایی نمی توانم چیزی به شما بگویم. 

تمام بازیکنان ما با نظر مربی جذب می شوند 

ژاوی در نخستین ماه هایش در حال ارائه یک عملکرد فوق العاده است. به شدت از کار او رضایت داریم. تمام بازیکنان ما با نظر مربی جذب می شوند. نقش او در خریدهای زمستانی ما بسیار پررنگ بود. با این ترکیبی که در اختیار داریم، به عدم کسب سهمیه فکر نمی کنم، این اتفاق تحت هر شرایطی یک فاجعه خواهد بود. 

 فاتی

فاتی؟ مطمئنم که نقش آنسو در بارسلونا بسیار حیاتی خواهد بود. او لحظات سختی را پشت سر می گذارد و به مانند هر کس دیگری، باشگاه از آنسو نیز حمایت می کند. نزدیکان و خانواده او نیز انسان های بسیار خوبی هستند و آنسو از حمایت آنها نیز برخوردار است. 

 بارسلونا و هالند

بارسلونا توانایی جذب ارلینگ هالند را دارد؟ من نمی توانم در مورد اسامی اشخاص صحبت کنم. تنها چیزی که می گویم این است که بارسلونا همچنان به کار خود به عنوان یکی از بهترین باشگاه های جهان ادامه می دهد و همواره به دنبال داشتن رقابتی ترین ترکیب ممکن خواهد بود. این چیزی است که مشغول آن هستیم. اگر قرار باشد به خاطر مسائل مالی بازیکنانی را به فروش برسانیم، آخرین اولویت برای بازیکنان لاماسیا است. آنها آینده باشگاه هستند و اصلا چنین برنامه ای برایشان نداریم. 

مذاکرات فوتبالی 

کلید مذاکرات فوتبالی؟ سخت کوشی، شما باید هر موقعیت و شرایطی را آنالیز کنید. به خدمت گرفتن یک بازیکن، با جذب کارمندان عادی تفاوت بسیار دارد. استثناها و موارد خاص مهمی نیز باید در نظر گرفته شوند، به عنوان مثال فیرپلی مالی. بسیار پیچیده است.