روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن 24 گل تا اینجای فصل، با آمارش در فصل گذشته در زمانی مشابه تنها 1 گل فاصله دارد، به نظر می رسد رسیدن تعداد گل های لواندوفسکی برای باری دیگر به عدد 40 در این فصل دور از انتظار نباشد

در چارچوب هفته بیست و دوم بوندسلیگا، بوخوم میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات بازی:

 اطلاعات بازی بوخوم - بایرن مونیخ

  • تاریخ برگزاری: شنبه، 23 بهمن 1400 (12 فوریه 2022)
  • ساعت برگزاری: 18:00 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: وونویا روهر اشتادیون، بوخوم
  • هفته برگزاری: هفته 22 بوندسلیگا، فصل 22-2021

 شرح حال وضعیت تیم های بوخوم و بایرن مونیخ

  • در بازی رفت این 2 تیم، بایرن مونیخ از بوخوم که پس از 11 سال به بوندسلیگا بازگشته بود، با 7 گل پذیرایی کرد. هر چند که در اوایل فصل از آن ها به عنوان مدعی های سقوط نام برده می شد، اما آن ها با گذر زمان ثابت کردند که دیگران تفکری اشتباه داشتند. بوخوم اکنون با 25 امتیاز در رده یازدهم جدول، 7 امتیاز با منطقه سقوط مستقیم فاصله دارد. هر چند که آن ها اکنون در 7 بازی اخیر خود تنها 1 برد داشته اند و تنها به لطف امتیازاتی که در نیم فصل اول کسب کردند در این جایگاه قرار دارند. با باخت احتمالی مقابل بایرن مونیخ احتمالا به رتبه های پایین تری نیز سقوط کنند اما بازی هایشان مقابل اشتوتگارت و گروتر فورث در هفته های آتی می تواند شرایطشان را عوض کند.
     
  • پس از نتایج هفته اخیر و باخت تحقیر آمیز بروسیا دورتموند مقابل لورکوزن، اندک امیدی که برای ادامه یافتن کورس قهرمانی نیز وجود داشت، از بین رفت. فاصله بین بایرن مونیخ و تیم دوم جدول باز به عدد 9 رسید. احتمالا باواریایی ها باز هم در پایان فصل جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر ببرند اما این وضعیت قرار نیست بر روی عطش آن ها برای پیروزی تاثیری بگذارد. اتفاق بد این روز ها برای بایرن دوری مانوئل نویر از میادین است. هر چند که گویا خبری از دروازه بان سوم نخواهد بود و اسون اولرایش جایگزین مانوئل نویر خواهد شد. دیگر غایب جدید بایرن مونیخ در این بازی، جمال موسیالا که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

ترکیب احتمالی بوخوم و بایرن مونیخ / هواسکور

 

 غایبان بازی بوخوم - بایرن مونیخ / هواسکور

 

رویارویی های پیشین بوخوم و بایرن مونیخ

 

جایگاه بوخوم و بایرن مونیخ در جدول

رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 بایرن مونیخ 17 1 3 68 21 47 52
11 بوخوم 7 4 10 29 30 10- 25

نکات آماری بازی بوخوم - بایرن مونیخ

  • سباستین پولتر با 7 گل بهترین گلزن بوخوم تا اینجای فصل بوده است. تنها سرژ گنابری با 10 گل، در بین بازیکنان آلمانی در بوندسلیگا بیشتر از پولتر گل به ثمر رسانده است.
  • مانوئل ریمان که بازی فردا را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده است، با 77 سیو میان دیگر دروازه بانان بوندسلیگا، از این حیث در رده سوم قرار دارد.
  • شکست 7 بر 0 مقابل بایرن مونیخ، سنگین ترین شکست بوخوم تا اینجای فصل بوندسلیگا بوده است. شکست 3 بر 0 مقابل لایپزیش نیز در رتبه بعدی قرار می گیرد.
  • روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن 24 گل تا اینجای فصل، با آمارش در فصل گذشته در زمانی مشابه تنها 1 گل فاصله دارد.
  • تنها شکست بایرن مونیخ در 35 سال گذشته مقابل بوخوم، به 18 سال پیش در سال 14 فوریه 2004 بر می گردد که با نتیجه 1 بر 0، بازی را به بوخوم واگذار کرد.

پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور


بوخوم 1-3 بایرن مونیخ