به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نساجی دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس کرمان به نکته مهمی اشاره کرد و گفت: من ایرادات تیمم را می‌دانم و در حال رفع آن هستیم. ولی این که درباره آن (اشتباهات داوری) صحبت می کنم، بدان معنا نیست که تمام مشکلات تقصیر داوران است.

حمید مطهری درست می‌گوید. در بازی امروز نساجی – مس کرمان تصمیمات درست داور برای گرفتن سه امتیاز از سوی مازنی‌ها کافی نیست. آن‌ها برای کسب اولین سه امتیاز باید ارایه‌گر بازی خوبی برابر مس باشند و در یک کلام بیشتر موقعیت ایجاد کنند و در استفاده از موقعیت‌ها تیم بهتری باشند. نساجی امروز میزبان تیمی است که بیشترین گل زده را در 4 بازی سپری شده داشته است، یعنی 7 گل. بنابراین باید در برابر چنین تیمی ارایه‌گر بازی خوبی بود؛ مسی که در بازی با استقلال نشان داد اگر قرار باشد دفاعی بازی کند یکی از بهترین تیم‌ها در لیگ برتر است.

اشتباهات سهوی داوران در 4 هفته گذشته نساجی را آزار داده و این امر مورد تایید کارشناسان داوری هم بوده است اما همه امتیازات از دست رفته تنها به خاطر اشتباهات داوری نبوده و نساجی ضعف‌هایی در بازی هم داشته است که به درستی مورد اشاره حمید مطهری قرار گرفت. نساجی اگر امروز با این باور بازی کند که تنها با سوت‌های درست علیرضا فعانی به راحتی مس کرمان را شکست خواهد داد، اشتباه کرده است. مس تیمی است که نساجی برای بردن آن باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد. به این خاطر که استقلال برای شکست این تیم به سختی افتاد و گل گهر برابر شاگردان فرزاد حسین‌خانی تا مرز شکست پیش رفت. می‌توان از هم اکنون با اطمینان پیش‌بینی کرد که مس کرمان هم برای پیروزی برابر نساجی در استادیوم وطنی برنامه‌هایی دارد.