به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورایس پس از کسب دو پیروزی پیاپی مقابل استقلال و سپس نساجی مازندران، در دو بازی گذشته برابر گل‌گهر و فولاد خوزستان نتایج دور از انتظاری گرفتند و با ثبت یک تساوی 2 بر 2 و یک شکست یک برصفر در هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان صدر جدول را به پرسپولیس دادند.
حالا پس از دو هفته ناکامی در کسب نتیجه مطلوب مورایس تیمش را احتمالا با دو سه تغییر نسبت به بازی قبلی به میدان خواهد فرستاد که البته شاید شاهد یک تغییر ویژه نیز در فهرست 11 نفره طلایی‌پوشان باشیم.

*خط دروازه و دفاع بدون تغییر
پیام نیازمند در دو بازی قبلی سنگربان اصلی تیمش بوده  و در مصاف با ذوب‌آهن نیز این حضور ادامه‌دار خواهد بود.
در خط دفاعی هم به نظر نمی‌رسد شاهد تغییری باشیم. با این وصف میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان به ترتیب دو مدافع چپ و راست  تیم هستند و نیلسون جونیور و رناتو داسیلویرا دو مدافع میانی سپاهان.

*خط میانی با یک تغییر خاص
محمد کریمی همچنان شرایط حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاورده و مسعود ریگی برای پنجمین بازی پیاپی با توجه به نمایش های خوبی که ارائه کرده در مصاف با ذوب آهن نیز هافبک دفاعی تیم خواهد بود. یک خط جلوتر اما با توجه به یکی از تعویض‌های مورایس در مقابل فولاد خوزستان شاید شاهد تغییر ویژه‌ای باشیم و آن هم حضور امید نورافکن به جای مانوئل فرناندز در ترکیب اصلی به عنوان یکی از دوهافبک هجومی تیم است. یاسین سلمانی هم با وجود اشتباه در ثانیه های پایانی مصاف با فولاد خوزستان پنجمین حضور ثابت را در دربی اصفهان تجربه خواهد کرد.

خط هجومی؛ بازگشت علی‌نژاد به ترکیب اصلی 
در خط هجومی حضور شهریار مغانلو قطعی است ولی در دو پست وینگر راست و چپ طی 4 بازی اخیر شاهد تغییراتی بوده‌ایم و به نظر می‌رسد علی‌نژاد که در دو بازی قبلی جای خود را به کامسوبا داده بود در دربی اصفهان بار دیگر به جای خود بازگردد. دیگر بازیکن هجومی سپاهان نیز از میان محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده انتخاب می‌شود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ذوب‌آهن:
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

دربی اصفهان از ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر به میزبانی ذوب‌آهن برگزار خواهد شد.