تیم سایپا با توان بالا در مسابقات لیگ ششم حرفه ای عنوان قهرمانی را به دست آورد

تیم سایپا در مسابقات لیگ ششم حرفه ای کارش را با 3 برد و 2 مساوی آغاز کرد اما در هفته پنجم ورنر لورانت سرمربی این تیم تغییر کرد و جای خودش را به علی دایی داد که به عنوان بازیکن با این تیم قرار داد بسته بود اما سرمربی - بازیکن تیم سایپا شد.

به گزارش طرفداری، سایپای 86-85 یک مورد عجیب در فوتبال ایران بود، تیمی که سرمربی اش علی دایی بود و در میدان بازی می کرد اما بازوبند کاپیتانی بر بازوی ابراهیم صادقی بسته شده بود!

سایپا با 56 امتیاز قهرمان لیگ شد و استقلال اهواز تحت هدایت فیروز کریمی عنوان دومی را به دست آورد. پرسپولیس با 53 و استقلال با 52 امتیاز سوم و چهارم شدند، پرسپولیس تیم قدرتمندی داشت که بعد از چند نتیجه بد در میانه راه، در انتهای لیگ شکفته شد و در 8 بازی آخر خود 18 امتیاز گرفت و فاصله خود را تا صدر جدول تنها به 3 امتیاز رساند، در حالی که پرسپولیسی ها در اواسط لیگ از صدر جدول 12 امتیاز عقب بودند.

سایپا در حالی قهرمان لیگ شد که از بازیکنانی مثل علی دایی، مجید غلام نژاد، ابراهیم صادقی، محمد جواد آشتیانی، مجید ایوبی، احمد مومن زاده و... بهره می برد اما ابراهیم صادقی بی شک ستاره این تیم بود که در پایان عنوان بهترین بازیکن لیگ را هم به دست آورد.

بهترین های لیگ ششم حرفه ای، بازیکنانی نظیر مجید غلام نژاد و ابراهیم صادقی از تیم سایپا، مهرزاد معدنچی از پرسپولیس، عرفان اولروم از ابومسلم و مهدی رجب زاده از تیم فوتبال ذوب آهن بودند.