دروازه‌بان باواریایی‌های بی صبرانه منتظر شروع بازی چهارشنبه شب است. 

مانوئل نویر در نشست خبری قبل از بازی اینتر و بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد. 

طرفداری | به گزارش سایت یوفا، دروازه‌بان بایرن مونیخ در این نشست پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید:

حریفان خوبی در گروه ما حضور دارند و همین کار ما را سخت می‌کند. شروع این فصل از مسابقات در چنین ورزشگاهی و جو خارق العاده آن، خاص است. ما (در سال ۲۰۱۱) و در مرحله یک چهارم نهایی، روز خیلی خوبی را همراه شالکه در اینجا سپری کردیم. من مشتاق فرا رسیدن این مسابقه هستم. 

ما می‌دانیم که اینتر تیم خوبی است و به طور جدی برای این مسابقه آماده خواهیم شد. می‌دانیم که کار راحتی نخواهیم داشت. به دنبال شروع خوبی هستیم تا نشان بدهیم که خواستار حضور در مراحل حذفی هستیم. 

ما در بین مدعیان هستیم. طی دو سال اخیر نتوانسته‌ایم تا پایان پیش برویم. شکست فصل گذشته مقابل ویارئال دردناک است. هدف ما این است که یکی از مدعیان باشیم و می‌خواهیم این را درون زمین نشان بدهیم. 

خوشحالیم که لئون (گورتسکا) برگشته است. او بازیکن مهمی برای ماست که مدت‌ها از حضورش محروم بودیم. مارسل (سابیتزر) هم خیلی خوب کار می‌کند؛ به ویژه در فاز دفاعی. این که فرصت‌های زیادی به حریفان ندادیم و گل‌های زیادی نخوردیم هم، تا حدی به او بر می‌گردد. ما بابت حضور او خوشحالیم. 

فرم اینتر؟ این شروع لیگ قهرمانان است و مسابقات با هم فرق دارند. این همچنین فرصتی برای شروع تازه اینتر است. تمرکز ما روی لیگ قهرمانان و اینتر قرار دارد.