به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این بازی بسیار پر تنش و هیجان انگیز دنبال شد و برخوردهای زیادی در آن صورت گرفت اما یکی از جدی‌ترین لحظات این بازی مربوط به درگیری راموس و لئاندرو پاردس بود. 
این بازیکن آرژانتینی در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پی اس جی جدا و با قراردادی قرضی راهی یوونتوس شد و در اولین بازی لیگ قهرمانان این فصل با پیراهن این تیم برابر تیم سابقش قرار گرفت. 


در دقیقه 24 این بازی خطایی روی کیلیان امباپه صورت گرفت و راموس یکی از اولین بازیکنانی بود که خودش را به این صحنه رساند و در حالی که با عصبانیت با بازیکنان یووه و داور حرف می‌زد، پاردس را رو به عقب هل داد و همین باعث متشنج‌تر شدن شرایط شد. 
آنتونی تیلور، داور این بازی، سعی کرد جو را آرام کند اما درگیری بین راموس و این بازیکن ادامه پیدا کرد و در نهایت بازیکنان بیشتری در آن دخالت کردند تا شرایط آرام شود و راموس نیز یک کارت زرد گرفت. 


به نظر می‌رسد که رقابت بین این دو بازیکن آرژانتینی و اسپانیایی بسیار جدی بود، چرا که آنها در طول بازی نیز بارها با یکدیگر درگیر شدند و این کشمکش تا پایان بازی ادامه داشت.