حسن صالح حمیدزیچ در مورد بازی امشب بایرن با اینتر و موارد دیگری صحبت کرد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر باشگاه آیرن مونیخ تاکید می‌کند که باواریایی‌ها و بارسلونا نباید اینتر را دست کم بگیرند و مدعی است یوونتوس می‌خواست ماتیاس دلیخت، مدافع سابق خود را بفروشد.

طرفداری | بایرن مونیخ مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را امروز در ورزشگاه مه آتزا شهر میلان در مقابل یکی از تیم های برتر سری آ اینتر آغاز می کند. نراتزوری دو بازی از سه بازی آخر سری آ را مقابل لاتزیو و میلان باخته است، در حالی که باواریایی ها دو تساوی متوالی در بوندس لیگا به دست آوردند. این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا در کنار بارسلونا و ویکتوریا پلژن در گروه مرگ قرار دارند.

حسن صالح حمیدزیچ به گاتزتا دلو اسپورت گفت:

نمی توانیم فکر کنیم که بارسلونا و بایرن قبلاً به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته اند. تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا دارم و نباید فکر کنیم که بازی های آسانی در میلان یا بارسلونا خواهیم داشت.بازی های سختی خواهیم داشت، تیم خوبی داریم، اما با حریفان قدرتمندی روبرو خواهیم شد. نیاز به تمرکز و تمرکز داریم.

نراتزوری ها احتمالا امشب ادین ژکو را جایگزین روملو لوکاکو مصدوم خواهند کرد. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد گفت:

روملو بازیکن مهمی است، اما من ژکو را به خوبی می شناسم، فکر می کنم او بازی خواهد کرد. اهل بوسنی است، مثل من. او می تواند تفاوت ایجاد کند و شما این را در گذشته دیده اید.

صالح حمیدزیچ، مدافع سابق یوونتوس، دلیخت را در تابستان از بیانکونری به خدمت گرفت. ملی پوش هلندی سه سال را در تورین گذرانده بود و تلاش کرد تا در پایان فصل 2021-2022 از این باشگاه جدا شود. حسن صالح حمیدزیچ در ماه ژوئیه در تورین دیده شد تا با بیانکونری مذاکره کند.

حسن صالح حمیدزیچ در این باره گفت:

برای یوونتوس احترام زیادی قائل هستیم، با این باشگاه رابطه خوبی دارم و چهار سال را در آنجا گذراندم، دوستان زیادی در تورین دارم. ایده من این بود که دلیخت را به مونیخ بیاورم، اما همراه با احترام به یوونتوس. ما راه حل مناسبی برای خوشحال کردن هر سه طرف پیدا کردیم. یوونتوس می خواست این بازیکن را بفروشد، ما می خواستیم او را بخریم و ماتیاس می خواست به ما ملحق شود، بنابراین مذاکرات به خوبی پایان یافت.

دلیخت با قرارداد دائمی 67 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون یورو به آلیانز آرنا نقل مکان کرد و یوونتوس گلیسون برمر مدافع تورینو را جایگزین او کرد.